دادستان کل کشور گفت: درباره سایت کارورزی ایجاد شده از سوی دولت هم گزارشاتی واصل شده و در دستور کار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است و امروز یا فردا درباره آن تصمیم گیری می شود.
کد خبر: ۴۲۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 14 May 2017
در ادامه نشست خبری از دادستان کل کشور پرسید شد در مناظره اخیر جهانگیری عنوان کرد که ارزش املاک واگذاری شده به شهرداری ٢ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان است اما قالیباف عنوان کرد که این حرف یک دروغ بزرگ است. آیا این ادعاها صحت دارد؟
 
منتظری پاسخ داد: یکی از اشکالاتی که مناظره های زنده دارد همین است. در کمیسیون تبلیغات تصمیم گرفته شد مناظره ها زنده نباشد و خود من هم مخالف پخش زنده بودم چون ممکن است نامزدی تپقی بزند و سخنی از دهانش خارج شود.
 
وی ادامه داد: امروز در جایی جلسه داشتیم و اعضا می گفتند کاش حرف من عملی می شد. متاسفانه از دو دوره مناظره زنده انتخابات ریاست جمهوری خاطره خوش نداریم.
 
منتظری گفت: ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم و نباید خودمان را با کشور لاییک مقایسه کنیم. اسلام دستورالعمل ها و قواعدی دارد و وقتی این برنامه را با آموزه های دینی تطابق می دهیم می بینیم درست نیست.
 
وی افزود: بالاخره یک مقام مسئولی یک اقداماتی انجام داده که نباید بر ملا شود. در کشور مثلا رییس جمهور پیش رهبر می رود و دستوراتی می گیرد که نباید منتشر شود.
 
وی ادامه داد: همه شما در خانواده تان مسایل محرمانه دارید آیا قرار است برملا شود؟
 
منتظری تصریح کرد: اتهاماتی که متوجه تعدادی از استانداران و فرمانداران است، به طرفداری از نامزد خاص یا استفاده از بیت المال است که جرم محسوب می شود و پرونده ها به دادستانی تهران ارجاع شده و این افراد احضار شدند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا برای مدیران کانال های تلگرامی شناخته شده در ایام انتخابات پرونده تشکیل شده یا خیر گفت: یک تجربه خوبی داشتیم که مدیران کانال ها را دعوت کردیم به دادستانی کل که بسیار تاثیرگذار بود و لذا مورد مهمی نداشتیم که بخواهیم برخورد کنیم اما متاسفانه فضای مجازی به شدت ناسالم است و شاهد تمسخرها و استهزاها هستیم که رسیدگی به اینها مستلزم وصول شکایت است.
 
دادستان کل کشور گفت: در گزارش وزارت کشور هم در خصوص تخلفات رسانه ها، هم رسانه های اصولگرا را شامل می شد که بیشتر بود و هم رسانه های اصلاح طلب را مشمول می شد.
 
منتظری درخصوص سایت کارانه نیز گفت: ما این مورد را بررسی کردیم دیدیم مغایر قانون است و از طریق کارگروه با رای گیری بسته شد و اینکه گفته شد با دستور مقام قضایی است، درست نیست.
 
وی تصریح کرد: درباره سایت کارورزی هم گزارشاتی واصل شده و در دستور کار کارگروه است و امروز یا فردا درباره آن تصمیم گیری می شود.
 
انتهای پیام/
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار