رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه ۷ تیپ لوستر برای ۳ طبقه از بخش‌های زیارتی، شبستان و رواق‌های صحن حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده، گفت: این لوسترها از بهترین مصالح ساخته شده که هزینه‌های مورد نیاز آن از سوی متبرعین و مردم تامین شده است.
کد خبر: ۴۲۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 14 May 2017
حسن پلارک در مراسم محفل نورالزهرا(س) که به تامین و تمهید لوسترهای طرح توسعه حرم امام علی(ع) با نام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) اظهار کرد: پروژه صحن حضرت زهرا(س) از ویژگیهای بسیار خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: این پروژه عظیم دو ویژگی داشت که مهمترین آن زمان اجرای سریع آن محسوب می‌شود، چرا که برای تمامی کارشناسان قابل قبول نیست که در مدت چهار سال چنین پیشرفتی در صحن حضرت زهرا(س) انجام گرفته باشد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه از بهترین، بادوام‌ترین و زیباترین مصالح در صحن حضرت زهرا(س) استفاده شده است، گفت: ما وسواس خاصی را برای هزینه‌کرد در این پروژه داشتیم و تمامی این منابع از محل نذورات مردمی و متبرعین انجام گرفته است.

پلارک تصریح کرد: ویژگی مهم این پروژه حمایت مردم در جهت ساخت آن است و این افتخاری عظیم برای مردم ایران محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در این پروژه با اعتماد و ارزش حضور یافتند و عملکرد آنها به همراه سایر دستگاه‌هایی که فعالیت کردند قابل تقدیر است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه پروژه طرح توسعه حرم مطهر حضرت علی(ع) با عنایت ویژه امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) انجام گرفته است، تاکید کرد: در این پروژه عظیم معجزات ویژه‌ای چشم گرفت که یکی از آنها تامین منابع مالی بود، چرا که زمان شروع پروژه کمتر از 200 میلیون تومان در حساب آغاز عملیات اجرایی موجودی وجود داشت.

پلارک خاطرنشان کرد: ما با توکل به خداوند و توسل به اهل‌بیت(ع) پروژه عمرانی صحن حضرت زهرا(س) را آغاز کردیم و تنها مشکلی که در این پروژه نداشتیم بحث تامین منابع بوده است.

وی افزود: باحمایت و پشتیبانی مردم شیریف ایران هیچ نگرانی برای تامین منابع این پروژه وجود نداشت و تامین و تجهیز لوسترها و چراغانی این صحن نیز آخرین مرحله محسوب می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات توضیح داد: برای این صحن مبارک و شبستان‌ها و رواقها 5 نمونه لوستر را تدارک دیده‌ایم که از بهترین و زیباترین مصالح تهیه شده است.

پلارک تصریح کرد: 7 تیپ لوستر در سه طبقه زیارتی، شبستان‌ها و رواقها در این پروژه مورد نیاز است که تامین منابع مالی آن هم از سوی مردم و متبرعین انجام می‌گیرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم خدمات انجام گرفته برای صحن و شبستان حضرت زهرا(س) مورد قبول و رضایت خداوند و اهل‌بیت عصمت و طهارت قرار بگیرد و ما نیز در ثواب زائران اهل‌بیت عصمت و طهارت شریک باشیم.

گفتنی است مراسم رونمایی از نزدیک به یک هزار لوستر صحن حضرت زهرا(س) با حضور جمع زیادی از مسئولان، متبرعین و مردم انجام گرفت که قرار است این لوسترها در هفته‌های آینده به نجف اشرف ارسال شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار