مشاور تولیت و خادم حرم علوی گفت: ظرف 2 یا 3 هفته آینده، تولیت آستان مقدس علوی جهت مذاکره نهایی با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات برای نهایی کردن شرایط بهره‌برداری از بیمارستان امیرالمؤمنین نجف به ایران می‌آید.
کد خبر: ۴۲۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 13 May 2017
هادی انصاری، گفت: آستان مقدس علوی با تلاش ستاد بازسازی عتبات عراق در 3 سال پیش برنامه ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین نجف را که می‌توان آن را مهم‌ترین بیمارستان تخصصی در بخش‌های مختلف پزشکی نامید در دستور کار قرار داد که هم‌اکنون در مراحل پایانی ساخت آن است.

وی افزود: ظرف 2 یا 3 هفته آینده حجت‌الاسلام والمسلمین سید نزار حبل‌المتین تولیت آستان مقدس علوی جهت مذاکره نهایی با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دیدار با حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات به ایران آمده و مذاکرات خود را در خصوص زمینه‌های افتتاح و فعالیت این بیمارستان انجام می‌دهد. 

مشاور تولیت و خادم حرم علوی تصریح کرد: این بیمارستان تخصصی در 3 کیلومتری حرم مطهر امیرالمؤمنین قرار دارد که فعالیت خود را به نام نامی امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) در زمان بهره‌برداری با 110 تخت آغاز خواهد کرد.

انصاری خاطرنشان کرد: بیمارستان امیرالمؤمنین نجف در بخش‌های مختلف قلب و عروق، بیماری‌های داخلی و .... خدمات تخصصی و ویژه‌ای را به بیماران ارائه خواهد داد.

مشاور تولیت و خادم حرم علوی در پایان گفت: به علت ضعف موجود آموزش کادر درمان در عراق، کادر درمان بیمارستان امیرالمؤمنین نجف در ایران آموزش‌های لازم را دیده‌اند ضمن اینکه در این بخش به هیچ وجه موضوع ایرانی و عراقی وجود ندارد چرا که همگی ما زیر پرچم واحد اسلام و آرمان‌های آن قرار داریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار