استاندار اصفهان گفت: تامین آب آشامیدنی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهمترین مطالبات مردم شهرستان فریدن با قوت در حال پیگیری است.
کد خبر: ۴۱۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 01 May 2017
تابناک اصفهان-به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در نشست مجمع نمایندگان استان در فریدن اظهار داشت: مشکلات تامین آب آشامیدنی و کشاورزی از دیگر معضلات این منطقه است و در دو مرحله انجام می‌شود و بهسازی و بازسازی منابع آب موجود در حال انجام و منبع مورد نیاز این طرح در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه فریدن، چادگان، بوئین میاندشت و فریدونشهر در 3 محور بررسی شد، افزود: مسائل مربوط به منابع طبیعی از مهمترین مشکلات این منطقه به ویژه برای مرتع‌داران و کشاورزان است که تصمیمات خوبی برای رفع آنها اتخاذ شد.

استاندار خاطر نشان کرد: منابع طبیعی در مورد کاشت گیاهان دارویی از جمله کرفس کوهی و موسیر در وسعت ده‌ها هکتاری اقدامات خوبی انجام داده و با اشتغالزایی در این زمینه امکان اجرای طرح جامع برای 4 شهرستان به منظور کشت گیاهان دارویی را هم فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد منابع آب جدید در شهرستان فریدن 80 کیلومتر لوله گذاری و هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: مشاور این طرح، آن را برای وزرات نیرو ارسال کرده است و مقرر شد در یک ماه آینده مجوزهای لازم دریافت شود.

زرگرپور همچنین راه‌ها و ورودی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت را از دیگر مشکلات این بخش اعلام کرد و افزود: با وجود تلاش‌های انجام شده و زیرسازی و آسفالت برخی جاده‌های روستایی در فریدونشهر و پشتکوه، تصمیمات لازم برای رفع بیشتر مشکلات این حوزه گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار