رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی برای بازی میان دو تیم پرسپولیس و پدیده را تشریح کرد و گفت: ماموران از ساعت 13 امروز در معابر منتهی به ورزشگاه آزادی و اطراف آن مستقر خواهند شد.
کد خبر: ۴۱۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 19 April 2017
سرگرد علی شریفی، در تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت برای بازی میان دو تیم پرسپولیس و پدیده اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی برای تماشاگران این دیدار و همچنین تسهیل در تردد آنان تدابیری را اندیشیده و بر این اساس استقرار ماموران از ساعت 13 امروز در معابر منتهی به ورزشگاه آزادی و اطراف آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تعداد زیادی از طرفداران دو تیم برای تماشای این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر شوند گفت: توصیه همیشگی ما به شهروندان این است که برای حضور در ورزشگاه آزادی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده، همچنین آن دسته از افرادی که با خودروی شخصی قصد حضور در استادیوم را دارند بایستی توجه داشته باشند که حتما در پارکینگ‌ها توقف کرده و با ماموران پلیس همکاری داشته باشند.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در اطراف ورزشگاه آزادی نیز گفت: هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی برای تردد در معابر منتهی به ورزشگاه اعمال نشده اما پلیس با تخلفات و اقداماتی که منجر به سد معبر و اخلال در روند ترافیک شود برخورد خواهد کرد. همچنین نسبت به جابجایی خودروها در مکان‌های غیرمجاز توقف کرده باشند اقدام خواهد شد.

شریفی درباره حضور موتورسیکلت سواران نیز اظهار کرد: حمل مسافر با موتورسیکلت بیش از ظرفیت مجاز، انجام حرکات نمایشی و ... از جمله تخلفاتی است که ماموران پلیس حتما با آن برخورد خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه ماموران پلیس تا پایان بازی و تخلیه کامل جمعیت در محل حضور خواهند داشت، اظهار کرد: تماشاگران توجه داشته باشند که حین خروج از استادیوم از پیاده روها و محل‌های عبور عابر پیاده تردد  و از ورود به اتوبان و بزرگراه‌ها پرهیز کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار