دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان‌شرقی مطرح کرد
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان‌شرقی، از برپایی ۲۸ نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در شهرستانهای استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 29 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، مرتضی آبدار صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر استان، ایجاد نمایشگاه‌های صنایع دستی برای عرضه و آشنایی بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی با صنایع دستی هنری و سنتی استان است و در همین  زمینه در شهرستان‌های استان، ۲۸ نمایشگاه دایر و در حال ارائه خدمات به میهمانان نوروزی است. 

وی خاطرنشان کرد: عمده نمایشگاه‌های نوروزی صنایع دستی در محوطه‌های تاریخی استان برای معرفی هرچه بیشتر رشته‌های مطرح این شهرستان‌ها مستقر هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی افزود: در تبریز نیز نمایشگاه های صنایع دستی در خانه تاریخی حیدرزاده، خانه مشروطه، موزه زنده سفال، نمایشگاه نوروزی واقع در بازارچه دائمی صنایع دستی و نمایشگاه فرش واقع هتل کایا لاله پارک، در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزی است.

آبدار با اشاره بر سخن استاندار آذربایجان‌شرقی مبنی بر اینکه  سال ۱۳۹۶ سال رونق تولید فرش و صنایع دستی استان است، ادامه داد: در نخستین روزهای سال ۹۶، در راستای اعتلای صنایع دستی استان در ستادهای نوروزی، هدایای صنایع دستی با طرح تبریز ۲۰۱۸ و شهر جهانی فرش دستباف در میان میهمانان نوروزی توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار