رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌جام گفت: انفجار دو باب واحد مسکونی روستایی در تربت‌جام سبب فوت سه نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.
کد خبر: ۴۰۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 29 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، علی کاظمی اظهار داشت: انفجار دو باب واحد مسکونی روستایی در تربت‌جام سبب فوت سه نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

وی افزود: این حادثه در 2 و 10 دقیقه بامداد امروز یکی از منازل مسکونی روستای جنگاه واقع در کیلومتر 10 محور تربت‌جام به فریمان به‌وقوع پیوست و پس از اعلام گزارش آن به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی مرکزی تربت‌جام بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌جام خاطرنشان کرد: این انفجار به علت نشت گاز و بی‌احتیاطی ساکنان این خانه که در سفر زیارتی عتبات عالیات بودند به‌وقوع پیوسته بود و متأسفانه قبل از خروج از منزل نکات ایمنی را رعایت نکرده بودند و شدت انفجار این حادثه به حدی بود که واحد مسکونی همجوار این خانه را تخریب کرد.

کاظمی با بیان اینکه تمامی فوتی‌ها و مصدومان این حادثه از خانه همجوار محل وقوع انفجار بوده‌اند، تصریح کرد: مصدومان این حادثه دو آقای 57 و یک آقای 23 ساله بودند و عملیات این حادثه در مدت زمان کمتر از 20 دقیقه و با مشارکت آتش‌نشانی و اورژانس تربت‌جام انجام شد و در این رابطه عوامل آتش‌نشانی نسبت به دفع حریق، عوامل جمعیت هلال احمر نسبت به خارج کردن مصدومان از زیر آوار و عوامل اورژانس 115 نسبت به انتقال آن‌ها به بیمارستان سجادیه تربت‌جام اقدام کردند.

وی تأکید کرد: 3 مصدوم دیگر این حادثه که سه خانم 12، 17 و 48 ساله بودند توسط ساکنان محل به بیمارستان سجادیه تربت‌جام منتقل شده بودند که متأسفانه به‌علت شدت سوختگی جان خود را از دست می‌دهند عملیات احیای CPR در این مرکز درمانی هم در جهت نجات جان آن‌ها بی‌نتیجه ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار