معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از توزیع 98 هزار اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی تا روز ششم فروردین در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 29 March 2017
 به گزارش تابناک یزد،حامدصدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزداظهار کرد: از ابتدای طرح 26 اسفندماه تا 6 فروردین ماه 96 با تلاش اعضای جوان این جمعیت بیش از 138 هزار نفر از مسافران نوروزی برای دریافت خدمات متنوع فرهنگی و امدادی به پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان یزد مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده بیش از 2000 نفر در خیمه‌های این جمعيت به اقامه نماز پرداختند .

صدیقی بیان کرد: 55 هزار نقشه و 98 هزار مورد دیگر اقلام فرهنگی شامل سی دی، بروشور و سایر اقلام فرهنگی میان مسافران توزیع شده است

وی افزود: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 26 اسفند آغاز و تا 14 فروردین ماه امسال ادامه دارد که با هدف پیشگیری از تصادفات و داشتن سفر ایمن وسالم در ایام نوروز با همکاری سازمان‌های مرتبط و تلاش جوانان داوطلب اجرا و سعی می‌شود از موازی کاری با سایر سازمان‌های متولی در این امر پرهیز شود.

صدیقی اهداف این طرح را‌، نمایش توان عملیاتی تیم‌های بشر دوستانه جوانان هلال‌احمر و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها‌، ترویج فرهنگ پیشگیری از طریق ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی مردم در امر حوادث و سوانح کشور و معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های هلال احمر در ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه دانست.
باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار