رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار اعلام کرد:
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: واژگونی یک دستگاه خودوری سنگین کامیون بنز در محور سبزوار به شاهرود دو مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۴۰۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 29 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، محمدعلی جباری‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: یک دستگاه خودوری سنگین کامیون بنز در ساعت 10:25 روز چهارشنبه نهم فروردین ماه در کیلومتر 40 محور سبزوار به شاهرود به‌علت خواب‌آلودگی راننده آن واژگون شد.
وی افزود: پس از اعلام گزارش این حادثه به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی مهر سبزوار بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و عملیات امدادرسانی اولیه روی دو مصدوم آقای 31 و 36 ساله این حادثه را صورت دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه درمانی روی این دو مصدوم که دچار خونریزی شدید و آسیب از ناحیه‌های سر، گردن، ستون فقرات، دست و پا شده بودند به‌صورت مشترک توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 سبزوار انجام شد و پس از انجام این اقدامات، مصدوم 34 ساله توسط نیروهای اورژانس 115 و مصدوم 31 ساله نیز توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی‌شان به بیمارستان امدادی سبزوار منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار