مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ورامین و قرچک با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در سه امامزاده این منطقه، گفت: 50 هزار نفر زائر در لحظه سال تحویل در امامزادگان شاخص ورامین حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۳۹۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 26 March 2017
 حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی، مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ورامین و قرچک با اشاره به اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری در 3 امام زاده این منطقه در حال برگزاری است، اظهارداشت: این طرح نوروزی در امامزاده بی بی زبیده(س) قرچک، امامزاده ابراهیم(ع) ولی آباد قرچک و امامزاده عبدالله(ع) مسکرآباد قرچک در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: 4 مبلغ اعزامی از استان قم و یک مبلغ بومی در طرح نوروزی آرامش بهاری امسال در این امام زادگان مشارکت دارند و در غرفه های مختلف خیمه‌های معرفت شامل غرفه های مشاوره، چندرسانه ای و کودک حضور دارند.

مهدوی با اشاره به اینکه تبلیغات و اطلاع رسانی برنامه‌های آرامش بهاری در سطح دو شهرستان ورامین و قرچک انجام شده است، افزود: در سال تحویل در اکثر امامزادگان شاخص دو شهرستان، سفره هفت سین برپا شده بود.

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ورامین و قرچک با اشاره به اینکه در مجموع حدود 44 امام زاده وجود دارد، تصریح کرد: حدود 8 امامزاده منطقه شاخص هستند که مراسم سال تحویل در هرکدام از آنها بصورت گسترده و با استقبال بی نظریر مردم برگزار شد که در هرکدام حدود 7 هزار نفر بار زائر در لحظه تحویل سال حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه 14 مبلغ اعزامی از استان قم در خیمه‌های معرفت امام زادگان این دو شهرستان حضور پیدا می کنند، تصریح کرد: در قالب طرح آرامش بهاری، خیمه معرفت در سه امامزاده برپا شده است.

مهدوی اضافه کرد: مسافران نوروزی در امام زادگان بین راهی این منطقه در جاده گرمسار امکان برپایی چادر و اسکان موقت را هم دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار