تابناک-تهران با همکاری دانشگاهها و با سرپرستی پروفسور سید ابراهیم کتابچی و زیر نظر پروفسور سمیعی انستیتو بین المللی علوم مغز واعصاب در جویبار راه اندازی میشود.
کد خبر: ۳۹۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 17 March 2017
پروفسور سید ابراهیم کتابچی اظهار داشت: انستیتو بین المللی علوم اعصاب با همکاری پروفسور سمیعی در دانشگاه های علوم پزشکی تهران ، مازندران ، بابل، اصفهان در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد و در صورت کسب اینترنشنال در شاخه علوم اعصاب از پروفسور سمیعی، شاهد تحولاتی شگرف و شگفت در منطقه خواهیم بود.
سرپرست مرکز انستیتو بین المللی علوم اعصاب افزود؛ نگرش علمی ما فرامنطقه ای است و هدف خدمت به بشریت در سرتاسر دنیاست ، امادگی نشرو ترویج و درمان و علوم اعصاب برای دنیا دارا هستیم.
عضو انجمن مغز و اعصاب جهان با بیان اینکه ، استان مازندران در اندوه آمار بالا بیماری Ms بسر می برد گفت: در صورت احیای این مرکز علاوه بر درمان بیماریهای Ms و ALs و مرکز استرو ( بیمارانی که دچار سکته مغزی شدند ) علاوه بر درمان کار پژوهشی در آن مورد صورت خواهد گرفت.
رئیس دپارتمان جراحی معزواعصاب دانشگاه تهران تصریح کرد: این مرکز متشکل از تیمی از پزشکان کار ازموده و تنی جند از پزشکانی که دارای phd از پروفسور سمیعی می باشند در زمینه خدمات درمانی ، پزوهشی ،و در جراحیهای پیشرفته و نیز بیماریهای عصبی ، بیماریهای تشنجی ، جراحیهای تشنجی ، سرطان مغز ، تومور مغزی و شاخه های دیگر در استاتدارد بالا بین المللی به مردم خدمت خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار