معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران از آرام‌تر بودن مراسم امسال چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: نسبت به سالهای قبل آرامش بیشتری را در پایتخت شاهدیم و امیدواریم با توجه به فرهنگ‌سازی صورت گرفته، اتفاق ناخوشایندی برای هیچ یک از همشهریان رقم نخورد.
کد خبر: ۳۹۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷ 14 March 2017
علی اصغر ناصربخت درباره آخرین جزئیات و تمهیدات اندیشیده شده برای چهارشنبه آخر سال و حوادث به‌وقوع پیوسته در تهران اظهار کرد: به غیر موارد معدودی از آسیب‌دیدگی تعدادی از همشهریان و انفجار  مواد محترقه در  دو باب  منزل مسکونی واقع در منطقه باغ آذری و نیروی هوایی، حادثه دیگری تا این لحظه اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه نسبت به سالهای قبل آرامش بیشتری را در پایتخت شاهدهستیم و امیدواریم با توجه به فرهنگ‌سازی صورت گرفته، اتفاق ناخوشایندی برای همشهریان به وقوع نپیوندد.

 معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران از آماده‌باش تمامی دستگاههای مربوط در تهران خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی، اورژانس و آتش‌نشانی به طور کامل در آماده‌باش هستند و در بحث انتظامی نیز نیروهای بسیج هم به کمک آمده و خدمت‌رسانی می‌کنند که البته محور امنیت و انتظامات تهران در اصل با نیروی انتظامی است.

انفجار دو باب منزل مسکونی در مناطق باغ آذری و نیروی هوایی، مصدومیت  12 نفر در تهران، مداوای تعدادی از مجروحان به صورت سرپایی و فوت یک نوجوان در جنوب تهران از جمله حوادثی بوده که تا این لحظه در پایتخت گزارش شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار