فرماندار تهران با تاکید بر اینکه باید شهرداری تهران در انتقال نمایشگاه‌ها به مجموعه شهر آفتاب پیش قدم باشد، گفت: لازم است شهرداری تهران ابتدا نمایشگاه‌های خود را در مجموعه شهر آفتاب برگزار کند.
کد خبر: ۳۹۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 13 March 2017
عیسی فرهادی در خصوص برگزاری نمایشگاه زنان و تولید ملی که در محل نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفتگو، افزود: در حالیکه شهرداری و مجموعه مدیریت شهری اصرار بر برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در شهر آفتاب را دارند و نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران اعتراض می‌کنند، بهتر است در این مسیر خود با انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب که موجب ایجاد ترافیک در سطح شهر می‌شوند، پیش قدم باشند.

پیش از این نیز مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به ایسنا، درباره برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب توسط شهرداری تهران در محل نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفتگو علی رغم اعتراض‌هایی که به دولت در زمینه برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران می‌شد گفته بود: هنوز همه نمایشگاه‌ها به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب منتقل نشده‌اند و برای اینکار نیز با مسئول برگزاری نمایشگاه‌ها چندین بار نشست داشتیم و تقسیم بندی در خصوص نمایشگاه‌های پر مخاطب و برگزاری آنها در مجموعه شهر آفتاب انجام شده است. امیدواریم به تدریج این انتقال به مجموعه شهر آفتاب انجام شود اما انتقاد در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در مجموعه بوستان گفتگو صحیح است و من به عنوان اولین نفر این موضوع را به شهردار تهران در یک نامه منتقل کردم که ابتدا باید خود شهرداری این کار را انجام دهد.

وی همچنین گفته بود که البته برخی نمایشگاه‌ها که پر مخاطب نیستند مانند نمایشگاه گل و گیاه و تناسب مجموعه بوستان گفتگو با چنین نمایشگاهی، می‌طلبد که این نمایشگاه در داخل شهر تهران و همان مجموعه برگزار شود اما نمایشگاه‌های پرمخاطبی چون تجهیزات مترو، ارتباطی با آن مجموعه ندارد و نباید نمایشگاه‌های سنگین در داخل شهر تهران برگزار شود. به این موضوع اعتراض کردم و اولین نفری بودم که این موضوع را پیگیری کردم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار