ضمن بررسی مقاصد سفر و تنوع قیمت‌ها و خدمات تور، صرفاً از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز و معتبر که از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز دارند تور خریداری کنند و دقت شود که جزئیات خدمات مورد توافق حتماً در قرار داد ذکر شده باشد.
کد خبر: ۳۹۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 12 March 2017
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در راستای احقاق حقوق هموطنان و آن دسته از مسافران و گردشگرانی که برای سفر از خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری استفاده می‌کنند و با خرید تورهای داخلی و خارجی سفر می‌کنند؛ علاوه بر نظارت‌های معمول، اقدام به تشدید کنترل‌ها در  قالب اعزام تیم‌های نظارتی محسوس و نامحسوس کرده است.
 
در همین راستا اکیپ­‌های بازرسی در قالب تیم­‌هایی به ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها برای نظارت بر نحوه عرضه خدمات به ویژه تورهای مسافرتی و کنترل و کیفیت خدمات و قیمت‌­ها آنها اعزام شده است،که  با مشاهده تخلفات احتمالی، برخورد قاطع و قانونی معمول خواهند داشت.
 
ستاد مرکزی از هموطنان تقاضا دارد ضمن بررسی مقاصد سفر و تنوع قیمت‌ها و خدمات تور، صرفاً از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز و معتبر که از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز دارند تور خریداری کنند و دقت شود که جزئیات خدمات مورد توافق حتماً در قرار داد ذکر شده باشد.
 
همچنین سامانه تلفنی 09629 به‌صورت شبانه روزی و شماره تلفن ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر 66582248 به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات احتمالی مسافران و گردشگران در خدمت هموطنان عزیز است. در ضمن هموطنان گرامی می توانند در استانها و شهرستان ها در ایام تعطیلات با دبیرخانه ستادهای اجرایی و خدمات سفر مستقر در ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تماس حاصل کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار