رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر با اشاره به اجرای طرح بهرفت در جهت کاهش سوانح رانندگی به ویژه در ایام نوروز گفت: مهمترین عامل تصادفات جاده‌ای نیروی انسانی است لذا اجرای این طرح در جهت کاهش تصادفات موثر است.
کد خبر: ۳۹۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 12 March 2017
مسعود حبیبی در نشست خبری طرح ملی امداد و نجات نوروزی اظهار داشت: مهم‌ترین عامل تصادفات جاده‌ای براساس آمارهای اعلام شده، نیروی انسانی است و بر همین اساس 60 درصد علت تصادفات همین عامل عنوان شده است.
 
وی افزود: تغییر رفتار رانندگی در کاهش تصادفات موثر بوده که آگاهی بخشی مردم از طریق اقدامات جوانان هلال‌احمر در همین راستا صورت می‌گیرد.
 
رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر با بیان اینکه سال گذشته اقدامات زیادی توسط جوانان هلال‌احمر در جهت کاهش تصادفات انجام گرفت، گفت: بر همین اساس امسال نیز طرح بهرفت اجرایی می‌شود که از طریق آن کودکان و نوجوانان نیز با آموزش‌های لازم در این زمینه آشنا می‌شوند.
 
حبیبی گفت: مسابقه پیامکی بهرفت نیز در ایام نوروز اجرا می‌شود که همه هموطنان می‌توانند در صورت نداشتن تخلف رانندگی به شماره 100147 پیامک بزنند و در این مسابقه شرکت کنند.
 
وی گفت: این مسابقه در راستای اجرای کمپین نه به تصادفات جاده‌ای بوده که امیدواریم نتایج موثری را در جهت کاهش تصادفات به همراه داشته باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار