دادستان عمومی و انقلاب سمنان از برگزاری منظم جلسات کمیته حمایت قضایی این استان با هدف حمایت از سرمایه گذاران خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 12 March 2017
به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور حیدر آسیابی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی به‌ویژه بخش خصوصی در حد توان و اختیار قانونی از اولویت‌های دستگاه قضایی در استان سمنان است و تاکنون در این جهت حرکت کرده ایم.
 
دادستان سمنان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در این استان به دنبال بازداشت سرمایه‌گذاران نبوده است افزود: دستگاه قضایی استان سمنان خود را حامی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می داند و به دنبال حل مشکلات آنان است و ما این مسئله را در جلسه شورای اداری و سایر جلسات نیز همواره اعلام و بر آن تاکید کرده ایم.
 
وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران استان هرماهه به‌نوبت در این کمیته حاضرشده و مشکلات خود را مطرح می‌کنند و برای این مشکلات چاره‌جویی می‌شود.
 
دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان اضافه کرد: سرمایه‌گذارانی که با دستگاه‌های اجرایی مشکل‌ دارند نیز یک‌به‌یک و رودررو با مدیران این دستگاه‌ها در این کمیته مشکلات خود را مطرح می کنند و برای آن نیز چاره‌اندیشی می‌کنیم.
 
آسیابی تاکید کرد:در سفر اخیررئیس محترم مجلس شورای اسلامی به استان سمنان نیز پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده از انجسام موجود در سطح استان در این زمینه و تلاش دستگاه قضایی استان در حمایت از سرمایه گذاری از سوی ایشان تقدیر شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار