تابناک تهران - رییس سازمان صنعتف معدن و تجارت استان تهران در بین تولیدکنندگان در واکنش به مشکلات واحدهای تولیدی استان گفت: برنامه اصلی ما رفع مسائل و مشکلات تولید کنندگان است لذا با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار تهران، بانکها ، بیمه ها و دیگر دستگاههای ذیربط سعی می نماییم تا مشکلات را حل کنیم.
کد خبر: ۳۹۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 06 March 2017
به گزارش تابناک تهران مراسم  تجلیل از تولیدکنندگان برتر در حوزه حامی حقوق مصرف کننده که حضور هاشمی استاندار تهران، ابویی معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن وتجارت در هتل اسپینانس تهران برگزارشد.

مس فروش رئیس سازمان ضمن صنعت، معدن وتجارت استان تهران در این همایش با اشاره فعالیتهای بازرسی در حوزه حقوق مصرف کنندگان گفت: مقوله حمایت از مصرف کننده ارتباط مستقیم  به مردم و  تولید کنندگان دارد.

وی ادامه داد: همه ما بعنوان مصرف کننده از تولید کنندگان انتظار کیفیت بالای محصول را داریم و این کیفیت مناسب سبب می شود که کالاهای تولید داخل توان رقابت با کالاهای وارداتی را داشته باشد و بتواند در بازار رقابتی حضور داشته باشد.

مس فروش درادامه با اشاره به جهانی شدن تجارت و پیوستن به سازمان تجارت جهانی تاکید کرد: درصورت پیوستن ایران به تجارت جهانی باید تولید کنندگان کیفیت محصولات خود را بالا برده تا بتوانند با رقبای قدر خود رقابت کنند. در جهانی شدن تجارت هر کالایی می‌تواند از مرزها واردشده و به راحتی بازار را در زیر سیطره خود قرار دهد، اگر  تولید کنندگان تلاش نکنند تا کیفیت، تنوع و قیمت محصولات خود را بالا ببرند از گردونه بازار خارج شده و با مشکل روبه رو خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران تصریح کرد: ما بعنوان دولت در قبال تولید کنندگان سعی داریم تا مشکلات را حل کرده و حامی تولید کنندگان باشیم . در این دوره هیچ واحد صنعتی نمی تواند بدون حمایت و کمک دولت به فعالیت خود ادامه دهد لذا ما مسئولین دولتی بر آن شدیم تا با برنامه‌ریزی مناسب اعم از پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی گوشه ای از مشکلات آنان را مرتفع نماییم.

وی با اشاره به اینکه  برنامه های اصلی ما رفع مسائل و مشکلات تولید کنندگان است لذا با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار تهران، بانکها ، بیمه ها و دیگر دستگاههای ذیربط سعی می نماییم تا مشکلات را حل کنیم . دراین راستا با همت و پیگیریهای بعمل آمده توانسته ایم مشکلات بالغ بر 400واحد تولیدی را با پرداخت تسهیلات مرتفع نماییم.

مس فروش ادامه داد:د ستاد تسهیل چند محور اعم از رفع موانع تولید، توسعه صادرات و توسعه اشتغال بعنوان برنامه های اصلی درنظر گرفته شده است که ما هریک از این پروژه ها را تبدیل به زیر برنامه کرده ایم و در قالب کلی اقتصاد مقاومتی و با مسئولیت همه دستگاهها اجرایی عملیاتی کرده و براساس نیازهای استان و منطقه ای تقسیم کار شد که در پایان سال رصد فعالیتها صورت می پذیرد که بحث نظارت و رصد آن به عهده دولت است تا نقاط قوت و ضعف را در رفع موانع  ومشکلات بررسی کنیم.

مس فروش افزود: دراقتصاد مقاومتی 7 برنامه تعریف شده است که 4 برنامه آن اعم از رونق تولید، اتمام طرحهای بیش از60% پیشرفت، افزایش مدیریت واردات و افزایش ارتقاء صادراتی بعنوان تکالیف برای ما معین شده است.

شایان ذکر است این مراسم که با حضور فعالین اقتصادی استان برگزارشد از 51 واحد تولید حامی حقوق مصرف کننده به تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار