کد خبر: ۳۸۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 04 March 2017


تابناک گیلان / مشاور عالی سازمان سنجس آموزش کشور از فراهم آمدن امکان ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری خبر داد و گفت: علاقه‌مندان از فردا یکشنبه ۱۵ تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه مجددا مهلت دارند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ برای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین کد رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی WWW.sanjsh.org آغاز و با درنظر گرفتن مهلت تمدید شده روز یکشنبه اول اسفندماه سال ۱۳۹۵ پایان پذیرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: براساس آمار گزارش شده تعداد ۸۸۱ هزار و ۶۴۴ داوطلب در تاریخ مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند. به منظور فراهم نبودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت تعیین شده موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نگردیده و یا به دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام کنند مهلت مجددی در نظر گرفته شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبان می‌توانند از فردا یکشنبه ۱۵ اسفندماه تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه سال ۱۳۹۵ نسبت به ثبت نام برای شرکت آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطر نشان کرد: ضمنا آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر برای آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ اقدام نموده‌اند در صورت تمایل می‌توانند از فردا یکشنبه ۱۹ تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه سال ۱۳۹۵ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌ نامی خود و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات مذکور اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار