کد خبر: ۳۸۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 01 March 2017

بخشدار مرکزی خاش گفت: پس از نصب چمن‌مصنوعی فوتبال در بیت اباد بخش مرکزی خاش در ماه گذشته ، نصب دومین چمن‌مصنوعی فوتبال در روستای توحیداباد بخش مرکزی خاش رو به اتمام است .

مجتبی شجاعی در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: در حوزه توسعه زیرساختهای ورزش ۲۷ زمین روباز ورزشی در بخش مرکزی خاش با ابعاد ۲۲/۵ در ۴۲/۵ با سکوی تماشاگر و حصار و الاچیق و بتن عیار ۳۵۰ که به عنوان‌یک‌برنامه و سیاست عمرانی در سال گذشته از محل اعتبارات دهیاریهای این بخش و توجهات دفتر امور روستایی و حوزه عمرانی فرمانداری و با مشاوره اداره ورزش و جوانان خاش در سطح‌تمامی دهستانهای بخش مرکزی و با کیفیتی استاندارد اجرا گردید که به اذعان بازدیدکنندگان عمرانی وزارت ورزش در نوع خود هم‌به لحاظ زمان و هم به لحاظ کیفیت و هم تنوع اجرا و کارامدی در محل های روستایی در نوع خود کم‌نظیر است و بیشترین تعداد زمین‌اماده چمن مصنوعی در سطح‌استان در یک‌منطقه مربوط به بخش مرکزی خاش با ۲۷ زمین اماده چمن مصنوعی میباشد .

وی گفت: طی ماه گذشته نیز اداره ورزش و جوانان پیرو تفاهم قبلی چمن مصنوعی در دو نقطه بیت اباد از دهستان کوه سعید بخش مرکزی و توحیداباد از دهستان‌ پشتکوه بخش مرکزی را آغاز که چمن بیت اباد اتمام و چمن‌توحید اباد در حال اتمام می باشد که امیدواریم نتیجه همکاری مشترک‌عمرانی تکمیل چمن مصنوعی بیشتری در سالهای اینده در بخش مرکزی خاش باشد.

شجاعی افزود: علاوه بر موارد عمرانی مذکور به همت دولت ۲ سالن ورزشی بزرگ‌ با تیپ ۱۸۰۰ متری که از ارزوهای جوانان منطقه بود در دهستان پشتکوه در سال گذشته اغاز و فاز اول اجرایی ان اجرا و انشاله فازهای تکمیلی ان نیز توسط مسوولین در حال پیگیری می باشد که جا دارد از حمایت های بی دریغ استانداری و فرمانداری و نگاه ویژه اداره ورزش و جوانان در توسعه زیرساختهای ورزشی بخش مرکزی خاش به عنوان‌ بخشی مرزی و دارای اهمیت و وسعت و جمعیت زیاد تقدیر نمود .

بخشدار ادامه داد: توسط بخش خصوصی نیز نخستین مجموعه تفریحی و باشگاه تیراندازی تراپ استاندارد استان سیستان و بلوچستان بصورت رنج المپیکی در بخش مرکزی خاش و در نزدیکی شهر خاش راه اندازی می شود که سرمایه گذار در حال پیگیری مراحل قانونی کار میباشد .

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته به همت اداره ورزش و جوانان و همچنین دهیاری اسماعیل اباد و یکی از قهرمانان ورزشی منطقه نخستین باشگاه بدنسازی در روستای اسماعیل اباد بخش مرکزی راه اندازی شد .

شجاعی با تقدیر از حمایتهای فرماندار و همچنین مدیرکل پرتلاش ورزش و جوانان و رییس ورزش و جوانان خاش که از بدنه پیشکسوتان ورزش استان است گفت: سرانه فضای ورزشی بخش مرکزی شهرستان خاش با اتمام پروژه ها رشد بسیار خوبی خواهد داشت و به شاخص های استاندارد نزدیکتر شده و تاثیر ایجاد این زیرساختها و توجه به ورزش در دولت که اکنون نیز مورد تاکید جدی دولت محترم میباشد در سالهای اینده در ابعاد تاثیرات عمیق اجتماعی و فرهنگی و ... روشن تر خواهد شد .

مجتبی شجاعی با تبریک‌ موفقیتهای اخیر ورزشکاران استان در عرصه های ملی و جهانی به جامعه ورزش و تقدیر از نگاه و افق و امیدافرینی مدیریت ورزش استان در تمامی شهرستانها گفت: از اولویتهای مهم بخش مرکزی در توسعه فضاهای ورزشی ایجاد سالن ورزشی در مناطق کلکلی و کارواندر و برخی روستاهای دیگر تداوم ساخت زمینهای ورزشی روباز روستاهایی است که‌ از جمعیت زیاد برخوردار می باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار