معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: با توسعه سطوح پروازی، فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از امکانات زیرساختی مناسب برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی برخوردار خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 25 February 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ مهندس مجتبی نیک کردار در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه مجموعه ی پشتیبانی هواپیمایی ایران (هما) در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه اظهار داشت: طرح توسعه سطوح پروازی فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در مرحله برگزاری مناقصه است و پس از انتخاب پیمانکار مجموعه، به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توسعه سطوح پروازی، این مجموعه مهم فرودگاهی دارای امکانات زیرساختی مناسب برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی خواهد داشت. 

وی در دنباله سخنانش اظهار داشت: سالن پروازهای خارجی مجموعه نیز قدیمی بود که با اعتبارات استانی توانستیم سالنی به مساحت 3000 متر را به این بخش اختصاص دهیم.

مهندس نیک کردار عنوان کرد: احداث سالن پروازهای خارجی اصلی نیز در دست اقدام است که پس از توسعه سطوح پروازی، سالن جدید نیز احداث می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار