خداداد عزیزی سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد، بعد از شکست این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز از سمت خود استعفا کرد.
کد خبر: ۳۸۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 25 February 2017
دیدار تیم های سیاه جامگان مشهد و تراکتورسازی تبریز، در چهارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، عصر جمعه با نتیجه 2 بر یک به نفع تراکتورسازی به پایان رسید.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان جمعه شب با تایید کناره گیری عزیزی گفت: خداداد عزیزی بعد از شکست تیم برابر تراکتورسازی تبریز از سمت خود استعفا و با بازیکنان تیم نیز خداحافظی کرد.
 
محمدرضا عباسی با اشاره به اینکه هنوز استعفای عزیزی به صورت کتبی به باشگاه اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: در صورت استعفای سرمربی تیم، باشگاه سیاه جامگان در کوتاه ترین زمان ممکن در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.
 
وی با تکذیب برخی شایعات مبنی بر عدم حضور بازیکنان تیم سیاه جامگان در این باشگاه گفت: تمرینات تیم تنها 2 روز تعطیل شده و بعد از آن تمرینات از سر گرفته می شود.
 
مالک سیاه جامگان با ابراز تاسف از اتفاقات روی داده بعد از بازی مقابل تراکتورسازی و فشارهایی که به رضا شربتی، بازیکن این تیم وارد شده، گفت: شربتی یک بازیکن پاک در فوتبال است و نباید نسبت به اتفاق رخ داده به این شکل برخورد شده و اتهام تبانی به وی زده شود.
 
عباسی گفت: چگونه هر فردی به خودش اجازه می دهد که این بازیکن جوان مشهدی را زیر سئوال ببرد؟
 
وی با اشاره به اینکه همه آدم ها دچار اشتباه می شوند، تصریح کرد: نباید افراد را تنها به خاطر یک اشتباه نابود کرد بلکه باید شرایطی را فراهم کرد تا بازیکن بتواند در بازی های آینده اشتباهات خود را جبران کند.
 
سیاه جامگان با این باخت 17 امتیازی شده و در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند.
 
این تیم مشهدی شنبه 14 اسفندماه به مصاف استقلال تهران می رود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار