روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران در دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران برنده دو عنوان نخست در بخش‌های ویژه مسابقه شد.
کد خبر: ۳۷۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 15 February 2017

در بخش ویژه (تبلیغات فرهنگی و خدمات عمومی) روابط عمومی این شرکت توانست شاهین طلایی این جشنواره را کسب کند ودر بخش ویژه مسابقه آگهی‌های تبلیغات مرتبط با اقتصاد مقاومتی، آثار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران توانست شاهین برنزی این بخش را کسب کند.

دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران با حضور و مشارکت برندها، روابط عمومی‌ها و کانون‌های آگهی و تبلیغات و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و نماینده سازمان جهانی تبلیغات در ایران و با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» برگزار شد.

در آیین معرفی آثار برتر این جشنواره، مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد گفت: تبلیغات موضوع روز دنیاست که پل ارتباطی میان اقتصاد و اجتماع است؛ مشکلات اقتصاد در کشور زمانی برطرف می‌شود که بتوانیم از ظرفیت حوزه تبلیغات استفاده کنیم.

هوشمند سفیدی رئیس جشنواره در سخنانی با اشاره به استقلال در داوری آثار این جشنواره گفت: استقلالِ داوری برای ما بسیار اهمیت داشت؛ داوریِ ما بی‌طرفانه و هم‌سو با قوانین شکل گرفت و امسال هیئت‌های‌ منصفه‌ و نظارتی را به وجود آوردیم که برای تأیید سلامت و صلاحیت هیئت داوری تشکیل شد.

گفتنی است به منظور ارتقای کیفی تبلیغات شرکت‌ها، شاخص‌های ارزیابی این دوره از جشنواره هم‌سو با شاخص‌های جهانی بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار