نخستین مرحله از دومین دوره مسابقات لیگ استانی دوچرخه‌سواری به نام جام محمدرضا قادری از امروز جمعه در همدان آغاز به کار می کند.
کد خبر: ۳۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 22 May 2015
نخستین مرحله از دومین دوره مسابقات لیگ استانی دوچرخه‌سواری به نام جام محمدرضا قادری از روز جمعه در همدان آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش فارس ، به ابتکار هیئت دوچرخه‌سواری همدان از سال گذشته رقابت‌های استانی این رشته پرطرفدار به صورت لیگی برگزار می‌شود.

در سال گذشته این رقابت‌ها به نام و یاد محمدرضا قادری قهرمان دوچرخه‌سواری استان که با بیماری سرطان مبارزه می‌کند برگزار شد.

امسال هم دومین دوره لیگ دوچرخه‌سواری استان با همین نام برگزار خواهد شد تا انگیزه‌ مضاعفی برای بهبودی این ورزشکار ارزنده دوچرخه‌سواری و معلم ورزش استان باشد.

نخستین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری استان از روز جمعه با حضور ورزشکاران این رشته در چهار رده سنی برگزار خواهد شد.

مسئولان برگزارکننده این رقابت‌ها در دومین دوره لیگ دوچرخه‌سواری به دلیل مشارکت بیشتر شرکت‌کنندگان قرار است در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان این رقابت‌ها را برگزار کنند.

در نخستین مرحله این رقابت‌ها در کنار رکاب‌زنان همدانی تیم‌هایی از استان‌های همجوار از جمله کرمانشاه، کردستان، لرستان، مرکزی و زنجان حضور خواهند داشت.

گفتنی است، مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ استانی همدان به نام جام محمدرضا قادری روز جمعه یکم خردادماه از ساعت هشت صبح در بلوار ارم جنب پارک رنگین‌کمان شهر همدان آغاز خواهد شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار