مدیر تسهیلات صندوق کارآفرینی امید از اعطای تسهیلات ارزان قیمت 4 درصدی برای خرید ناوگان سواری عمومی در کشور خبر داد و گفت: متقاضیان 80درصد قیمت خودرو را تسهیلات دریافت می کنند.
کد خبر: ۳۷۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 12 February 2017
مهدی فرجی یکشنبه در آیین تحویل 30 دستگاه ناوگان سواری کرایه عمومی برون شهری در خراسان شمالی اظهار کرد: این صندوق در زمینه اعطای تسهیلات برای توسعه ناوگان عمومی، نوسازی ناوگان برون شهری و نیز کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، اقدامات خوبی انجام داده است.
وی افزود: برای کمک به توسعه ناوگان در حمل و نقل عمومی در محورهای روستایی، براساس تفاهم نامه چندجانبه ای که منعقد شده است، تاکنون چهارهزار و 500 دستگاه تاکسی سمند ال.ایکس دوگانه سوز با اعطای این تسهیلات ارزان قیمت وارد ناوگان شده است.
مدیرتسهیلات صندوق کارآفرینی امید افزود: در این سال ها، خودروی پژو 405 نیز به گزینه های انتخابی برای دریافت خودرو اضافه شده و متقاضیان می توانند براساس انتخاب نوع خودرو، معادل 80 درصد از قیمت آن را تسهیلات دریافت کنند.
فرجی اظهار کرد: در سال جاری، 97 دستگاه ون با اعطای تسهیلات ارزان قیمت این صندوق وارد ناوگان روستایی شده است.
به گفته وی این تسهیلات با تنفس 6 ماهه، در 72 ماه قسط بندی می شود.
وی درباره اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان سواری حمل و نقل عمومی گفت: امسال سه هزار و 500 متقاضی، با استفاده از این تسهیلات، ناوگان خود را نوسازی کرده اند.
مدیرتسهیلات صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با اتحادیه مینی بوس رانی کشور، متقاضیان مشمول، برای خرید مینی بوس تا سقف یک میلیارد ریال، اعتبار تسهیلاتی دریافت می کنند.
عبدالله قدرتی، مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی هم در این آیین خواستار افزایش سقف تسهیلات خرید ناوگان عمومی شد و گفت: در صورتی که امکان اعطای تسهیلات به شخصیت های حقوقی همچون دهیاری ها وجود داشته باشد، این دفتر آمادگی دارد تا در تامین ضمانت های این اعتبار تسهیلاتی حمایت داشته باشد.
علی اصغر بدیعی مقدم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم در این آیین اعطای این تسهیلات ارزان قیمت برای خرید ناوگان سورای را گام موثر برای ارتقای ایمنی ترددهای جاده ای عنوان کرد و افزود: از صندوق کارآفرینی امید انتظار می رود در صورت امکان مساعدت های لازم برای تزریق اعتبار تسهیلاتی به خرید ناوگان اتوبوسی نیز داشته باشد.
در این آیین 30 دستگاه ناوگان سواری کرایه عمومی برون شهری به متقاضیان تحویل داده شد که حدود نیمی از این خودروها در محورهای بجنورد مشغول به فعالیت می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار