معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 گفت: بهسازی بلوار کشاورز بر اساس پیوست اجتماعی و نظرسنجی های صورت گرفته از شهروندان در حال انجام است و پیش بینی شده بخش بزرگی از این پروژه تا پایان سال به انتها برسد.
کد خبر: ۳۷۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 12 February 2017
سید رامین حسینی نژاد با بیان اینکه مناسب سازی معبر عبور عابرین پیاده، مناسب سازی مسیر دوچرخه سواری، ترمیم نیمکت ها و بهسازی روشنایی بلوار از جمله درخواست های شهروندان بوده است اضافه کرد: بر همین اساس بهسازی بلوار کشاورز از میدان ولیعصر (عج) تا تقاطع کارگر بر اساس خواسته های فوق صورت گرفته والمان های شهری معبر نوسازی می شود.

حسینی نژاد توضیح داد: بر اساس پروژه بهسازی بلوار کشاورز سنگفرش‌های مسیر عابرین پیاده تعویض و بلوک فرش‌های سبز رنگ در مسیر دوچرخه سواری گذاشته می شود و همچنین بهسازی فضای سبز معبر نیز صورت می گیرد .

او با اشاره به اینکه بخشی از پروژه بهسازی بلوار کشاورز تا پایان سال به اتمام می رسد گفت: بر اساس زمان بندی های صورت گرفته پروژه بهسازی بلوار کشاورز در روزهای آغازین سال بعد تکمیل می شود.

گفتنی است بلوار کشاورز با قدمت تاریخی که دارد به عنوان یک جاذبه گردشگری تهران شناخته شده و نقش بسزایی در تسهیل رفت و آمدهای شهری داشته و روزانه شهروندان بسیاری از آن گذر می کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار