عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به حوزه سلامت به خصوص در بحث بودجه ای دارد.
کد خبر: ۳۷۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 08 February 2017
محسن إسماعیلی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح اولین دستگاه رادیوتراپی شتابدهنده خطی سازمان تامین اجتماعی در بیمارستان شهید فیاض بخش افزود: در این دولت به بخش بودجه ای نگاه خاص شده است اما کافی نیست.
 
اگرچه کاستی هایی نیز در این زمینه وجود دارد اما تلاش های زیادی برای توسعه فعالیت های درمانی در کشور شده است.
 
إسماعیلی اضافه کرد: بخش درمان ،خط مقدم نظام و مردم است و خدمات رسانی بیمارستان ها به مردم جزو افتخارات شما (کارکنان حوزه سلامت) خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری که مردم فقط باید فقط دغدغه درمان بیماری خود را داشته باشند، قدم هایی در این زمینه برداشته شده است اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.
 
این حقوقدان افزود: جامعه پزشکی از موثرترین و خدمتگزارترین قشرها در پیش و پس از انقلاب بوده است و ما به جایی رسیدیم که وقتی می خواهیم به دنیا پیشرفت هایمان را نشان دهیم پیشرفت پزشکی از جمله این پیشرفت های به شمار می آید.
 
إسماعیلی درباره خدمات سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: این سازمان با آمدن «سید تقی نوربخش»، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از متن هیاهوها ، بیرون کشیده شد و وظیفه خدمت به مردم را ادامه داد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کار شما ارزشمند است و پیشگیری و درمان جزو وظائف اصلی حکومت به شمار می رود.
 
اسماعیلی به راهپیمایی ٢٢ بهمن نیز اشاره کرد و افزود: حضور ما در راهپمایی ٢٢ بهمن، شکر عملی همین خدمتگزاری هاست و این میهن متعلق به ماست و از آن، دل نخواهیم کند.
 
اولین دستگاه رادیوتراپی شتابدهنده خطی سازمان تامین اجتماعی در بیمارستان سعید فیاض بخش تهران گشایش یافت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار