بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو، تمبر آلوچه لواشک با نام تجاری دردانه، لواشک میوه‌ای ساخت شرکت پرهام صنعت با نام تجاری گل پسر، آلوچه شرکت صنایع غذایی پرهام با نام تجاری پرهام، برگه زردآلو و آلوچه با نام تجاری گل سان و آلبالو با نام تجاری رنگین‌مز به علت نداشتن مجوزهای لازم غیر مجاز شمرده می‌شوند.
کد خبر: ۳۷۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 04 February 2017
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای برخی شرکت‌های تولیدکننده و فراورده های غذایی ترش مزه آنها را که به نام عمومی "لواشک و آلو ترش" شناخته می‌شوند را به علت جعل اسناد مورد نیاز اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی غیر مجاز شناخته شده اند را اعلام کرد.

بنا براین گزارش تمبر آلوچه لواشک با نام تجاری دردانه، لواشک میوه‌ای ساخت شرکت پرهام صنعت با نام تجاری گل پسر، آلوچه شرکت صنایع غذایی پرهام با نام تجاری پرهام، برگه زردآلو و آلوچه با نام تجاری گل سان و آلبالو با نام تجاری رنگین‌مز به علت نداشتن مجوزهای لازم غیر مجاز شمرده می‌شوند.

همچنین آلوچه زردآلو و خشکبار با نام تجاری هفت ستاره، آلوچه جنگلی با نام تجاری طلوع چاشنی تبریز، لواشک با طعم سیب و آلبالو با نام تجاری مامیشا، آلوچه محصول دشت سیبان با نام تجاری آی سا، آلوچه با نام تجاری باغ ترش، لواشک تولیدی آقای خلیل رحیمی با نام تجاری ترش و شیرین، مشمول محصولات غیر مجاز می‌شوند.

ترشک میوه‌ای نام تجاری ترشک تهران نیز به دلیل عدم داشتن مجوزهای قانونی لازم  غیر مجاز شمرده می‌شود.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در انتهای اطلاعیه خود از مردم خواسته است در صورت مشاهده فرآورده‌های مذکور در سطح عرضه، مراتب را از طریق شماره تلفن 66405569 به اطلاع این سازمان رساننده یا نزدیک‌ترین معاونت غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی های سراسر کشور به خود را مطلع نمایند نسبت به جمع آوری آن‌ها از سطح عرضه اقدامات لازم صورت گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار