رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ۱۱۵سپیدان از استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در اورژانس این شهرستان جهت ارائه خدمات به گردشگران و همشهریان گرامی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 30 January 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه:مهدی فرجی گفت: با توجه به  فرا رسیدن فصل زمستان و بارش برف در این شهرستان و به دنبال آن، راه اندازی پیست های اسکی و  ورود گسترده مسافران و گردشگران به شهرستان سپیدان در ایام تعطیلات، برنامه ریزی هایی جهت آمادگی صد در صدی و ارائه خدامات بهداشتی و درمانی  مطلوب به مسافران و گردشگران انجام شده است.

وی ادامه داد: از جمله این اقدامات راه اندازی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است که گامی برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات فوریت‌های پزشکی و خدمت به همشهریان می باشد، و می‌تواند در مواقع اضطراری، بحران‌های احتمالی و ایام پرتردد مورد استفاده قرار بگیرد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ۱۱۵سپیدان افزود: این اتوبوس آمبولانس دارای ۱۸ تخت بستری، اتاق معاینه، تخت احیا، تجهیزات آی سی یو، ونتیلاتور و الکتروشوک، ژنراتور برق، کپسول اکسیژن و سایر خدمات پشتیبانی است که با پیگیری های انجام شده تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۶ در اختیار مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سپیدان قرار دارد.

فرجی ابراز امیدواری کرد با توجه به پیش بینی و برنامه ریزی هایی انجام شده ،بتوانیم خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب و قابل توجهی  به میهمانان و گردشگران شهرستان سپیدان ارائه دهیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار