حقوق مستمری بگیران دو و نیم برابر افزایش می ‌یابد.
کد خبر: ۳۶۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲ 24 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، علی‌‌ محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه بر حمایت از ایثارگران و مستمری ‌بگیران زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی است و در همین راستا مستمری اقشار زیر پوشش نهادهای حمایتی حداقل دو و نیم برابر افزایش می ‎یابد.
 
شاعری افزود: مقرر شد مستمری‌ افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی 20 درصد حداقل دریافتی کارکنان دولت باشد و این میزان هرساله بر اساس نرخ تورم افزایش می‌ یابد.
 
شاعری گفت: در برنامه ششم توسعه برای مقابله با فساد مالی و حقوق ‌های نجومی و غیرمتعارف، سیستمی تحت عنوان هوشمند‌سازی نظارت بر پرداخت ‌ها و دریافت ‌ها در نظر گرفته شد که مردم به صورت آنلاین می‌ توانند به پرداخت و دریافت حقوق مدیران ارشد دسترسی داشته باشند.
 
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه دریافت حقوق‌های نجومی مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرد و باعث بی ‎اعتمادی مردم شد، ساز و کار مناسبی برای نظارت بر حساب‎های مدیران و مسؤولان باید اتخاذ شود.
 
شاعری گفت: مقرر شد دولت در برنامه ششم توسعه برای مقابله با فساد مالی و حقوق‌های نجومی و غیرمتعارف، سیستمی تحت عنوان هوشمند‎سازی نظارت بر پرداخت‌ها و دریافت‌ ها راه ‌اندازی کند که مردم به صورت آنلاین بتوانند به این سایت دسترسی داشته باشند و تمامی پرداختی ‌‌ها و دریافتی ‌های مدیران ارشد را در بدنه دولت رصد کنند.
 
باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار