بیماران با دفترچه تامین اجتماعی در 6 بیمارستان مازندران پذیرش نمی شوند
کد خبر: ۳۶۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ 24 January 2017
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: به دلیل عدم پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سوی سازمان تامین اجتماعی بیماران طرف قرارداد با این سازمان در 6 بیمارستان استان با دفترچه تامین اجتماعی پذیرش نمی شوند.
محمد سلطان تویه در گفت و گو با ایلنا از بدهی بیش از 2  هزارو 355 میلیارد ریال سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد و اظهار داشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دررابطه با عدم دریافت طلب از سازمان تامین اجتماعی نامه ای مبنی بر عدم پذیرش بیماران بیمه شدگان تامین اجتماعی در 6 بیمارستان استان به استاندار مازندران ارسال کرد.
 
وی افزود: در این نامه آمده است که متاسفانه تاکنون سازمان تامین اجتماعی بی اعتنا، به حقوق بیمه شدگان خود، کمترین اراده ای برای انجام تکالیف قانونی و تعهدات خود به عمل نیاورده و بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش و به طبع آن این دانشگاه را با بحران شدید مالی مواجه نموده است.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه کلیه امور درمانی از جمله تامین دارو، تجهیزات پزشکی ، لوازم مصرفی، هزینه های حامل های انرژی ، پرداخت های پرسنلی در بیمارستان ها و مراکز درمانی با چالش مواجه شده است، گفت: از این پس 6 بیمارستان استان که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند ، ارائه خدمات درمانی به کلیه بیمه شدگان تامین اجتماعی به غیر از بیماران اورژانسی و صعب العلاج با دریافت بهای نقدی ، بهای خدمات  و ارائه صورتحساب جهت ارائه به سازمان مذکور و دریافت وجه پرداختی توسط بیماران انجام می گیرد.
 
سلطان تویه ، افزود:  بر اساس نامه ابلاغ شده به استاندار مازندران مقرر شد بیماران با دفترچه تامین اجتماعی در بیمارستان های دولتی طالقانی چالوس، امام رضا(ع) آمل، رازی قائمشهر، امام خمینی (ره) بهشهر، امام حسین(ع) نکا، و بوعلی  و امام خمینی ساری با دفترچه تامین اجتماعی پذیرش نمی شوند.
 
وی تاکید کرد : چنانچه این سازمان نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام مناسبی انجام ندهد شرایط ذکر شده به کلیه واحدها در سراسر استان تسری داده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار