مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از واگذاری پارکینگ‌های عمومی با خدمات ۲۴ ساعته شهری قم به بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم، پس از مراجعه برخی از شهروندان قمی به پارکینگ ترمینال عمومی و شبانه‌روزی و مواجه شدن با درخواست وجه برای ورود، شائبه‌هایی پیرامون خصوصی شدن پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده بود.

در همین زمینه مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ضمن رد هرگونه سوء استفاده برای اخذ وجه برای ورود به پارکینگ ترمینال‌های عمومی تأکید کرد: پارکینگ‌های عمومی شهر قم که در حال حاضر ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند طی یک قراردادی به بخش خصوصی واگذار شده‌اند.

ابوالفضل مستقیمی با بیان اینکه این واگذاری از ماه‌ها قبل اتفاق افتاده و نرخ‌های آن نیز در ورودی پارکینگ‌ها برای اطلاع مردم نصب شده است، گفت: نرخ‌های اعلام شده بر اساس تصویب شورای اسلامی شهر برای پارکینگ‌های سطح شهر تنظیم و تصویب شده است و بخش خصوصی در این زمینه تصمیم‌گیر نیست.

وی با اشاره به اینکه سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری یک سازمان خدماتی است و برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان نیاز به هزینه بیشتر نیز دارد، گفت: از این جهت و برای هزینه کرد بیشتر، باید درآمدزایی نیز وجود داشته باشد، برای مثال اگر ما خدماتمان ۲۴ ساعته می‌شود و نیاز به نگهبان یا کارگر برای ارائه خدمت شبانه روزی داریم، به هرحال حقوق این فرد نیز باید بیشتر از گذشته باشد.

به گفته مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تا پیش از ساماندهی زائران عراقی در قم که سازمان پایانه‌ها ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه آخرین سرویس کاری خود را ارائه می‌داد، هزینه‌ها افزایش نیافته و نیازی به درآمدزایی و همکاری با بخش خصوصی نبود، اما پس از آغاز خدمات ۲۴ ساعته، هزینه‌ها نیز افزایش یافته است که باید با درآمدزایی جبران شود.

مستقیمی در پایان تأکید کرد: هرچند در ماه‌های ابتدایی شروع این طرح و همکاری با بخش خصوصی در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت گرفت، اما در حال حاضر نیز برای افزایش اطمینان خاطر مردم و جلوگیری از بروز سوتفاهم بین مجموعه ما و شهروندان، این موضوع را اطلاع رسانی خواهیم کرد و به مردم اطمینان می‌دهیم که در این زمینه نظارت کافی خواهیم داشت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار