سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: دود بلند شده در خیابان کارگر جنوبی مربوط به حریق کانالهای هواکش و دستگاه‌های هواساز ساختمان اداری ـ تجاری نوساز بود؛ در نگاه اول از بیرون ساختمان به نظر می‌رسید داخل ساختمان دچار حریق شده است.
کد خبر: ۳۶۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 16 January 2017
سیدجلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک مجتمع اداری ـ تجاری در خیابان کارگر جنوبی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 10:52 امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان کارگر جنوبی نرسیده به چهارراه لشگر به سامانه 125 اعلام شد که مأموران چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروی تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان اداری ـ تجاری نوساز بود که در نگاه اول از بیرون ساختمان به نظر می‌رسید داخل ساختمان دچار حریق شده اما بر روی پشت‌بام این ساختمان کانالهای هواکش و دستگاه‌های هواساز به وسعت حدودی 150 متر وجود داشت که فقط این کانالها دچار آتش‌سوزی و دود ناشی از آتش به آسمان بلند شده بود.
 
ملکی با بیان اینکه با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش و دود به داخل ساختمان جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: حریق توسط آتش‌نشانان مهار شد؛ در این حادثه مصدومیتی نداشتیم و آتش‌نشانان در حال بازگشت به ایستگاه‌های خود هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار