رییس شورای اسلامی شهرتهران درنامه ای از رییس جمهور خواست تا به منظور بررسی راهکارهای ایجاد مدیریت یکپارچه،بهبودحمل و نقل عمومی وکاهش آلودگی هوا یکی ازجلسات شورابا حضور رییس جمهور برگزار شود.
کد خبر: ۳۶۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 16 January 2017
مهدی چمران در این نامه با اشاره به اهمیت و جایگاه کلانشهر تهران به عنوان پایتخت و نماد ملی کشور و ام القرای اسلامی، یادآور شد: شهر تهران نیاز به تدابیر و اقدامات ویژه در جهت ارتقا و بهبود کمی و کیفی شرایط محیطی و زیست شهری و مقابله با مشکلاتی همچون حمل و نقل ، ترافیک و آلودگی هوا دارد.
 
چمران همچنین در این نامه تاکید کرد:اقدامات اصولی و مبنایی برای کنترل یا کاهش این مشکلات، مستلزم همکاری و هماهنگی همه جانبه نهادها و دستگاه های اجرایی کشور و مجموعه مدیریت شهری با رویکرد فراسازمانی و اتخاذ تصمیم در سطوح عالی کشور است.
 
وی در پایان پیشنهاد داد: یکی از جلسات شورای اسلامی شهر تهران در معیت شهردار تهران، در حضور حضرتعالی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور و وزرای کشور، راه و شهرسازی و رییس سازمان برنامه و بودجه تشکیل شود و راهکارهای مدیریت یکپارچه و تعامل هر چه بیشتر فیمابین دولت و مجموعه مدیریت شهری در حوزه های مختلف از قبیل بهبود حمل و نقل، کاهش آلودگی هوا، ارائه تسهیلات و ساماندهی بافت فرسوده شهر تهران و سایر موضوعات مرتبط مورد بررسی قرار گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار