وکیل مدافع علی مطهری از صدور قرار منع تعقیب برای موکلش پیرامون اعلام جرم دادستانی تهران علیه وی و در رابطه با نطق پیش از دستور با موضوع عفاف و حجاب خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 08 January 2017
مصطفی ترک همدانی درخصوص آخرین وضعیت اعلام جرم دادستانی علیه علی مطهری گفت: در تاریخ یازدهم دی ماه ۱۳۹۵ در شعبه دوم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت (فرهنگ و رسانه) جلسه ای برگزار شد.
 
وی افزود: در خصوص اعلام جرم دادستان عمومی و انقلاب تهران علیه علی مطهری مبنی بر توهین و نشر اکاذیب نسبت به رئیس جمهور سابق آقای احمدی نژاد مسائلی مطرح شد.
 
وکیل مدافع علی مطهری در رابطه با علت اعلام جرم گفت: این شکایت قدیمی مربوط به نطق علی مطهری در مجلس بود که اعلام کرده بود موضوع عفاف و حجاب که در اثر تشویق و ترغیب های پیدا و پنهان رئیس جمهور، بدحجابی و بی حجابی اکنون به وضع اسفباری رسیده است، بازمی گردد.
 
ترک همدانی از بررسی این شکایت خبر داد و افزود: با توجه به بررسی مجموعه اوراق و محتویات پرونده، دادگاه رای خود را با تبعیت از نظر دادیار مبنی بر عدم کفایت ادله اثباتی به اتهام متهم موصوف از نظر این بازپرسی محرز و ثابت نبوده است، اعلام کرد مستندا به ماده ۲۶۵ قانون آیین دادرسی کیفری قرار منع تعقیب برای علی مطهری صادر شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار