رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: رانندگان تهرانی، رکوددار تخلفات حادثه ساز درونشهری هستند که بیشترین برخورد با تخلفات را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۳۵۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 07 January 2017
سرهنگ احمد کرمی اسد با اشاره به افزایش ٩ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز درون شهری، افزود: رخداد بیشترین تخلفات حادثه ساز جاده ای در شمال فارس و خوزستان گزارش شده است.
وی ادامه داد: در طول ٩ ماهه امسال، برخورد با تخلفات حادثه ساز در حوزه برون شهری، به نسبت مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است این در حالی است که در حوزه درون شهری برخورد با تخلفات حادثه ساز ٩ درصد افزایش داشته است.
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: تخلفات حادثه ساز، تخلفاتی هستند که مشمول نمره منفی و در نهایت محرومیت از رانندگی می شوند.
سرهنگ کرمی اسد گفت: استان هایی که بیشترین برخورد را در زمینه تخلفات حادثه ساز برون شهری داشته اند، به ترتیب شمال استان فارس،خوزستان، خراسان رضوی، گیلان و آذربایجان غربی بوده اند.
وی به تخلفات حادثه ساز در حوزه درون شهری اشاره کرد و گفت: بیشترین برخورد با این نوع تخلفات در حوزه درون شهری به ترتیب در تهران، خراسان رضوی، یزد، خوزستان و فارس بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار