جلسه نحوه اجرایی شدن تبصره 3 ذیل ماده واحد قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح های فاضلاب و بازسازی شبکه آب شهری مصوب 24/3/77 مجلس شورای اسلامی به ریاست مهندس طاهری فرماندار و با حضورمهندس صفدری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران،خانم ارجمندی معاونت برنامه ریزی واداری مالی فرمانداری وسایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 02 January 2017
مهندس طاهری فرماندار شهرستان در این نشست گفت:توسعه طرح های فاضلاب به عنوان یک سرمایه وپروژه سودآور است وهرچه در این راه هزینه کنیم و وقت بگذاریم کم است وباید در جهت هدفمند کردن این مهم اقدام وبهره برداری کنیم.
وی گفت: در کشور و استان تهران مطالعات و کارهای بسیار خوبی  در این زمینه انجام شده است وبحث توسعه طرح های فاضلاب از ناحیه همکاران در حوزه آبفا در حال پیگیری است ودر این خصوص جلسات مکرربرگزار شده است.
در ادامه مهندس صفدری توضیحاتی را پیرامون نحوه تملک و اجرایی شدن طرح فاضلاب شهر فیروزکوه و ارجمند و همچنین ضرورت و اهمیت موضوع ارائه نمودند و سپس هریک از اعضاء محترم شورای اسلامی شهرهای ارجمند و فیروزکوه موارد و مشکلات پیش رو در این خصوص را مورد بحث و بررسی قراردادند.
در پایان مقرر شد جلسه در محل دفاتر شورای اسلامی شهرهای فیروزکوه و ارجمند با حضور آقای صفدری تشکیل و ظرف مدت حداکثر 15 روز نسبت به تصویب مصوبه جهت طرح در کمیته انطباق فرمانداری اقدام نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار