‌رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه:
رئیس اداره اجرائیات، نظارت و کنترل شهرداری کرمانشاه از فراهم کردن اماکن امن برای کارتن‌خواب‌ها خبر داد و گفت: شهرداری کرمانشاه با مصوبه شورای اسلامی شهر، دو مکان برای کارتن‌خواب‌ها در نظر گرفته است.
کد خبر: ۳۵۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 01 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،علی ناصری امروز از فراهم کردن اماکن امن برای کارتن‌خواب‌ها خبر داد و اظهار داشت: با شروع فصل سرما و به‌دلیل برودت هوا، شب را به صبح رساندن برای بی‌خانمان بسیار سخت شده است.

ناصری با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری و حمایت از کارتن‌خواب‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در سطح شهر انجام می‌شود، ادامه داد: ایجاد گرمخانه در فصل سرما یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری و بهزیستی است.

رئیس اداره اجرائیات، نظارت و کنترل شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه با مصوبه شورای اسلامی شهر، دو مکان برای کارتن‌خواب‌ها زن و مرد به‌صورت جداگانه در نظر گرفته است.

این مسؤول با بیان اینکه گرمخانه بخش مردان در کوچه 123 بلوار طاق‌بستان واقع است، تصریح کرد: گرمخانه مربوط به بانوان بی‌خانمان در جوانشیر مهیا شده است که تمامی هزینه‌های آن پس از ارائه فاکتور بر اساس دستور شهردار و مصوبه شورای اسلامی شهر کرمانشاه، شهرداری پرداخت می‌کند.

ناصری از شهروندان خواست در صورت مشاهده کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان با سامانه 137 تماس بگیرند، افزود: پرسنل شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی در راستای جمع‌آوری و اسکان بی‌خانمان آماده پاسخگویی به شهروندان است.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های اجرائیات نیز به‌صورت 24 ساعته در سطح شهر گشت می‌زنند، گفت: علاوه بر اکیپ‌های جمع‌آوری با همکاری سازمان بهزیستی پرسنل اجرائیات نیز نسبت به جمع‌آوری کارت‌خواب‌ها همکاری لازم را دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار