دانشجویان انجمن علمی مهندسی عمران واحد ایلام مقام نخست مسابقات بین المللی کارایی ملات (Mortar Workability) در نوزدهمین کنفرانس ملی موسسه بین المللی آمریکا (ACI ) شاخه ایران به دست آوردند.
کد خبر: ۳۵۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 31 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛  تیم  کارایی ملات واحد ایلام متشکل از سه تن از دانشجویان واحد ایلام به نام های رامین فتح الهی، محمدحسین بابایی و معین دلپیشه با راهنمایی دکتر علی شهری عضو هیات علمی این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: بستر لازم  برای به فعلیت رساندن پتانسیل دانشجویان در زمینه های علمی، پژوهشی ، فرهنگی و... فراهم شده است

شهریار عباسی بیان کرد: امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برای شکوفایی استعدادهای دانشجویان در اختیار آنان قرار دارد و امروز واحد ایلام از لحاظ کیفت آزمایشگاه و کارگاه یکی از پیشرفته ترین دانشگاه های استان ایلام است.

وی بیان کرد: شکوفایی استعداد های دانشجویان یکی از مهمترین برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی است و این واحد دانشگاهی آمادگی لازم برای تجاری سازی دستاودرهای علمی اساتید و دانشجویان دارد.

وی گفت: افتخار کسب شده توسط دانشجویان واحد ایلام در مسابقات بین المللی کارایی ملات افتخار بزرگی برای جامعه دانشگاهی استان ایلام است.

این مسابقات پنجم و ششم دیماه در فرهنگسرای اندیشه تهران  به همت مرکز تحقیقات بتن با همکاری موسسه آموزش عالی علوم و توسعه پایدار آریا و انجمن علمی مهندسی بتن و سازه های بتنی ایران در دیماه 95 برگزار شد.

موسسه بتن امریکا  يكي از معتبرترين مؤسسات علمي در جهان است كه در سال 1904 در آمريكا تاسيس گرديد. اين مؤسسه غير انتفاعي كه بیش از يكصد سال از عمر خود را سپري كرده است با هدف آموزش حرفه اي و مهندسي، تحقيقات علمي، پژوهش و توسعه استانداردهاي طراحي و اجراي سازه هاي بتني و مواد و مصالح مربوطه در سطح جهان فعاليت مي كند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار