معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کرمانشاه:
کرمانشاه- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر تعداد ۱۱۰۰ معلم ورزش در سطح مدارس استان فعالیت دارند و به آموزش تربیت بدنی می پردازند.
کد خبر: ۳۴۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 19 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،سلمان محمدی اظهار داشت: در سطح استان کرمانشاه ۲۴ شهرستان، ناحیه و منطقه آموزشی داریم و تعداد ۱۱۰۰ معلم ورزش در این ۲۴ شهرستان، ناحیه و منطقه آموزشی فعالیت دارند.

وی با اشاره به بهبود وضعیت تامین نیروی انسانی برای درس تربیت بدنی در مدارس استان طی یکی دو سال اخیر گفت: در حال حاضرهمه مدارس ابتدایی شهری و روستایی دارای مدیر مستقل و مدارس متوسطه اول و دوم دارای معلم ورزش هستند.

محمدی بیان کرد: این تعداد ۱۱۰۰ معلم ورزش در استان دارای سطح تحصیلی لیسان، فوق لیسانس و بعضا دکتری هستند و برنامه درس تربیت بدنی به شکل مدون تدریس می شود.

وی افزود: برای پایه اول ابتدایی بازی های دبستانه پیش بینی شده تا بچه ها با مدرسه انس بگیرند، برای پایه دوم ابتدایی طرح ژیمناستیک و آموزش اصول ژینماستیک لحاظ شده است.

محمدی گفت: برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی نیز طرح آموزش شنا را داریم و طی ۱۲ جلسه دانش آموزان با اصول شنا آشنا می شوند همچنین برای پایه چهارم ابتدایی نیز آموزش طناب زنی داریم که ۱۵ تکنیک طناب زنی آموزش داده می شود.

وی بیان کرد: همه برنامه های ورزشی فوق برای دانش آموزان دختر و پسر مدارس استان می باشد و ضمن آموزش در پایان هر ترم ارزیابی از فعالیت ها انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار