عضو شورای شهر تهران گفت: بودجه مرکز پژوهش‌های شورای شهر مشهد افزایش یافت.
کد خبر: ۳۴۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 10 December 2016
به گزارش تابناک رضوی، محمد سهیلی ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مشهد اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی شورا و دومین وظیفه آن، شناسایی و ارائه راه حل برای مشکلات و مسائل شهر است که مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی در این راستا سند فرهنگی اجتماعی شهر را آماده ساخته است.

وی ادامه داد: بودجه پژوهشی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بیش از یک سوم بودجه شورا را شامل می‌شود که رقم قابل توجهی است چون پژوهش جایگاه ویژه‌ای در این دوره از شورا دارد.

سهیلی خاطرنشان کرد: نیم درصد از بودجه امسال شهرداری مشهد یعنی حدود 15 میلیارد تومان به شرکت‌های دانش بنیان اختصاص یافته است؛ همچنین مقرر شده است مدل اقتصاد مقاومتی براساس اقتصاد شهری در مرکز پژوهش‌ها تدوین شود.

وی در مورد نظرسنجی از مردم درباره عملکرد شهرداری و شورا نیز عنوان کرد: چون مردم ارتباط مستقیم با شهرداری دارند لذا از مردم در مورد عملکرد شهرداری نظرسنجی شده و در مورد طرح‌ها و مصوبات شورای اسلامی شهر نیز در جلسات نخبگانی و رسانه‌ای انجام می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بیان داشت: بودجه سال گذشته مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد 800 میلیون تومان بود که امسال در اصلاح بودجه به یک میلیارد و 300 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

سهیلی گفت: قبلا براساس فراخوان‌ها، پژوهش‌ها صورت می‌گرفت و سپس در کاربست‌ها برای شیوه اجرایی کردن این پژوهش‌ها تصمیم‌گیری می‌شد اما در نظر داریم بعد از این براساس مسائل، پژوهش‌ها را انجام دهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار