منطقه پشت کوه جلیل:مردمانی لرزبان که دلیرمردان و شاه زنان جلیلی و حماسه‌آفرینان تنگ گجستان -نبرد عشایر بویراحمد با رژیم پهلوی دوم در سال ۱۳۴۲ در آن زندگی می کنند که ارتش پهلوی را به پای درآوردند.
کد خبر: ۳۴۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 10 December 2016
مسئولان محترم ،مردمان شریف خطه پشتکوه جلیل-کارمرد در وضعیتی هستند که دل هر انسانی را به لرزه می اندازد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،حداد مومنی در یادداشتی به نمایندگان رستم و میمسنی و بویراحمد نوشت:

جناب آقای دکتر گودرزی نماینده محترم مردم شریف ممسنی و رستم در مجلس دهم شورای اسلامی
جناب آقای حاج زارعی نماینده محترم مردم شریف بویراحمد ودنا در مجلس دهم شورای اسلامی

منطقه پشت کوه جلیل:مردمانی لرزبان که دلیرمردان و شاه زنان جلیلی و حماسه‌آفرینان تنگ گجستان -نبرد عشایر بویراحمد با رژیم پهلوی دوم در سال ۱۳۴۲ در آن زندگی می کنند که ارتش پهلوی را به پای درآوردند.
مردمی انقلابی که همگام دیگرهم میهنان برای پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر قرارگرفته اندو در هشت سال دفاع مقدس شهیدان و جانبازان زیادی رادر دفاع از وطن تقدیم این انقلاب کرده اند.
این مردم در طی تاریخ حماسه هایی آفریدند ولی متاسفانه در جغرافیای کنونی استان فارس بدلیل فصل مشترک دو حوزه بویراحمدو دنا-رستم و ممسنی از ارائه خدمات ابتدایی محروم مانده و در مشقت به سرمی برند.
این مناطق با توجه به پدیده های گردشگری و توریسم پذیر بقعه متبرکه امیر ایوب انصاری و همچنین تنگ تاریخی گجستان اهتمام بالایی را در جهت خدمت رسانی می طلبند.
مسئولان محترم ،مردمان شریف خطه پشتکوه جلیل-کارمرد در وضعیتی هستند که دل هرانسانی را به لرزه می اندازد.
شبکه آبرسانی ضعیف،قطعی برق در شرایط نامساعد –نبود مسجدو راه ارتباطی که خاکی هم نیست و هنوز از سنگ و کلوخ می باشد از مهمترین دغدغه مردم این دیار است.
شرایط نامساعد پشتکوه جلیل بویژه روستای کارمرد شرایطی رابوجود آورده است که وقتی به انجا می رویم دلمان رابه اندوه و غم آمیخته و روح مان را به انزوا می کشاند این درد ها را به هر که بگوییم به سخره می پندارد اما برای ما درد است، دردی که با پیگیری قوی و مکرر نمایندگان رستم و ممسنی –بویراحمد و دنا قابل علاج است.
ناگفته نماند که نقش خیرین نیز می تواند در توسعه این دیار شهید پرور نیز موثر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار