مسئول کمیته مکمل‌های غذایی فدراسیون پزشکی - ورزشی از carcumim (مکمل زرد چوبه) به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی برای سم‌زدایی کبد و پیشگیری از آسیب‌های مفاصل و زانو نام برد و گفت: مکمل زرد چوبه به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی برای سم‌زدایی کبد و پیشگیری از بیماری‌های مزمن و آسیب‌های زانو و مفصلی بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۳۳۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 06 December 2016
دکتر رضا غیاثوند  افزود: «carcumim» یا همان «مکمل زرد چوبه» یک آنتی اکسیدان بسیار قوی و موثر برای سم‌زدایی کبد و پیشگیری از بیماری‌های مزمن و آسیب‌های مفاصل و زانو است. این مکمل برای ورزشکارانی که به نوعی دچار آسیب دیدگی مفاصل و دردهای زانو هستند، مکمل موثری برای پیشگیری از این گونه آسیب‌هاست.

وی به مکمل غذایی دیگری همچون Algomed D» و corbo blocker» مکمل چربی‌سوز و کاهش وزن برای زنان ورزشکار اشاره کرد و گفت: این مکمل‌های غذایی بیشتر به زنان ورزشکار که به دنبال کاهش وزن و چربی بدن هستند توصیه می‌شود.

غیاثوندی افزود: البته چون بیش از 60 درصد زنان ورزشکار به خاطر کاهش وزن و چربی سوزی دچار کمبود ویتامین D می‌شوند. به تازگی مکمل غذایی Algomed D»» وارد بازار شده تا زنان ورزشکاری که به خاطر کاهش وزن با کمبود ویتامین D مواجه می‌شوند، با مصرف این مکمل غذایی، ویتامین D بدن خود را به نوعی تامین کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار