معاون دفتر آموزش و حمایت از تولید صنایع دستی از ارایه گواهینامه کیفیت به کارگاه‌های نمونه صنایع دستی و اهدای لوح طاووس نقره کوب به محصولات برتر صنایع دستی ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 05 December 2016
فریدون میرزالو در نخستین جشن ملی صنایع دستی با اشاره به اینکه 1000 محصول برتر از هنرمندان صنایع دستی جمع‌آوری و شناسایی شده است، اظهار داشت: براین اساس یازده نفر از تولیدکنندگان مطرح شناسایی و با اهدای طاووس نقره کوب از آنان تجلیل به عمل می‌آید.
 
معاون دفتر آموزش و حمایت از تولید صنایع دستی ادامه داد: بنابراین اگر مستند سازی خوبی انجام دهیم چنین برنامه ای را هر سال برگزار خواهیم کرد.
 
میرزالو تصریح کرد: همچنین در این مراسم یک رونمایی از لوح کیفیت کارگاهی را داریم زیرا برخی کارگاه های صنایع دستی این استعداد را دارند تا گواهی کیفیت دریافت کنند و این کار از امسال شروع شده است.
 
وی بیان داشت: همچنین از یک اپلیکیشن نیز رونمایی می‌شود براین اساس تولید کنندگان صنایع دستی می‌توانند عکس و فیلم کارگاه و محصولات خود را به عنوان محتوا در این اپلیکیشن قرار دهند.
 
معاون دفتر آموزش و حمایت از تولید صنایع دستی خاطرنشان کرد: در این راستا نمایشگاه هزار دستان نیز با حضور معاون رئیس‌جمهور آغاز به کار می‌کند که دربرگیرنده 1000 اثر برتر صنایع دستی ایرانی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار