مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور:
مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور گفت: وزارت کشور با تدوین برنامه های ویژه به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی است.
کد خبر: ۳۳۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 30 November 2016

به گزارش تابناک، محمد ابراهیم شوشتری در دومین گردهمایی یک روزه مسئولین حراست فرمانداری ها و شهرداری تابعه استان که با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیرکل اطلاعات استان و مدیرکل حراست استانداری در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد و تلاش های حراست استانداری کرمانشاه برای ایجاد بسترهای لازم برای افزایش کارآیی مجموعه و پرسنل حراست ها به ویژه حراست شهرداری ها اظهار داشت: حساسیت و اهمیت دادن به موضوعات حراستی و حفاظتی در کلیه شهرستان ها به ویژه در نقاط مرزی بسیار مهم و الزامی است.

وی همچنین بر لزوم تشکیل جلسات توجهیی برای فرمانداران معاونین آنان و بخشداران با حضور مسئولین و مدیران ذیربط تاکید کرد.

شوشتری استفاده از فضای مجازی برای ارسال مکاتبات اداری را غیر قانونی عنون کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی برای ارسال مکاتبات اداری غیر قانونی است و  مسئولین حراست ها باید پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهند.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت سال آینده گفت: با توجه به جایگاه حاکمیتی حراست ها، پرسنل حراست ها موظف به عدم دخالت در امور سیاسی و جناحی هستند و  وظیفه آنها صرفاً نظارت، کنترل و اطلاع رسانی مناسب به مسئولین ذیربط است.

وی در پایان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در وزارت کشور در حوزه های مختلف گفت: وزارت کشور اولویت های کاری خود را در زمینه های مختلف از جمله توجه به اقتصاد مقاومتی، کاهش آسیب های اجتماعی و تکریم ارباب رجوع و ... تدوین کرده و با جدیت در این راستا گام برمی دارد.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل استانداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار