معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ملارد گفت:در ملارد، متکدی بی خانمان نداریم و آنچه که تحت عنوان کارتن خواب ها از آن ها یاد می شود، مشمول معتادانی است که از خانه خود طرد شده اند.
کد خبر: ۳۳۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 27 November 2016
مجتبی شاهقلیان  در خصوص تدابیر و تمهیدات پیش بینی شده برای افراد کارتن خواب در شهرستان ملارد و تأمین سرپناه موقت در روزها و ایام سرد سال اظهار داشت:ساماندهی معتادان کارتن خواب و جلوگیری از پراکندگی آن ها در سطح شهر، از ضروریاتی است که به عنوان یکی از اولویت های جدی مجموعه فرمانداری در تمامی ایام سال مد نظر قرار دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملارد عنوان کرد:یکی از دغدغه های ما در خصوص افراد و گروه های مذکور، معطوف به تأمین سرپناهی موقت در ایام و روزهای سرد سال می شود که به طور طبیعی ملاحظات اخلاقی، انسانی، شرعی و مدیریتی ایجاب می کند نسبت به حصول این امر، اقدامات لازم را عملیاتی کنیم.

شاهقلیان عنوان کرد:اماکنی موسوم به شلِتِر با تهیه و تأمین یک وعده غذای گرم و مهیا ساختن سرپناه موقت به افراد بی خانمانِ معتاد ارائه خدمات کرده که به نوعی بخش از نیازها و الزامات مربوطه را مرتفع می کنند.

وی افزود:مراکز دیگری نیز تحت عنوان دی آی سی در شهرستان ملارد فعال هستند که با هدف ارائه خدمات به این گروه ها و اقشار آسیب پذیر در این منطقه نقش آفرینی می کنند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ملارد گفت:بر اساس ارزیابی ها و مطالعات انجام شده در شهرستان ملارد، متکدی بی خانمان نداریم و آنچه که تحت عنوان کارتن خواب ها از آن ها یاد می شود، مشمول معتادانی است که از خانه و کاشانه خود طرد شده اند و یا به دلایل متعدد، امکان فراهم ساختن سکونت گاهی مشخص و دائمی را برای خود ندارند.

شاهقلیان عنوان کرد:دستگاه های مسئول در شهرستان ملارد همواره بصورت مستمر در طول ایام سال، طرح های متعددی را برای جمع آوری معتادان متجاهر عملیاتی می کنند، به طوری که کمپ اخوان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز نگهداری این گروه، احیا و مهارت آموزی به معتادان را عهده دار است.

وی در خاتمه با اشاره به لزوم راه اندازی گرمخانه در شهرستان ملارد یادآور شد:در صورت حصول این امر، ضریب کیفی و کمی خدمات به افراد بی سرپناه با ارتقای هر چه بیشتری همراه خواهد شد و امیدواریم با لحاظ کردن تدابیر و تمهیدات لازم از سوی شهردار، ی این ضرورت نیز در آینده تأمین شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار