رئیس دانشگاه خبر داد:
رئیس دانشگاه خوارزمی از برنامه ریزی برای طرح و توسعه این دانشگاه خبر داد و گفت: در طرح توسعه دانشگاه خوارزمی پیش بینی شده تا به خیابان انقلاب متصل شود.
کد خبر: ۳۳۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 26 November 2016
محمدعلی سبحان اللهی گفت: طرح جامع دانشگاه در حال آماده سازی است در این برنامه طرح توسعه دانشگاه، دیده شده که دانشگاه خوارزمی مانند دانشگاه های تهران و صنعتی شریف، گسترش یابد و  به خیابان انقلاب متصل شود.

وی ادامه داد: این طرح می تواند به ارتقا و بهبود سطح علمی و فرهنگی در حوزه شهرسازی تهران کمک کند، البته این طرح هنوز تصویب نشده، اما با جدیت به دنبال تصویب این طرح و اجرایی کردن آن هستیم.

تبدیل یکی از خیابان های دانشگاه خوارزمی به گذرگاه فرهنگی

رئیس دانشگاه خوارزمی ادامه داد: همچنین از شهرداری تهران درخواست کرده ایم، به دلیل قدمت و اصالت فرهنگی و تاریخی این دانشگاه، خیابان شرقی آن یعنی خیابان خاقانی، به یکی از گذرهای فرهنگی تهران تبدیل شود.

درخواست تغییر نام یکی از ایستگاه های مترو به خوارزمی

وی ادامه داد: همچنین درخواست کرده ایم نام یکی از ایستگاه های مترو دروازه دولت یا طالقانی نیز به نام دانشگاه خوارزمی تغییر یابد یا اسم دانشگاه به آن ها افزوده شود و بدین ترتیب، هویت و قدمت چشمگیر دانشگاه، در نام و عنوان این منطقه، بیش از پیش دیده و سنجیده شود.

ایجاد سردر توسط دانشگاه خوارزمی

سبحان اللهی افزود: طراحی و اجرای سردری زیبا و در شان این دانشگاه تاریخی و قدیمی، یکی از برنامه های صدمین سال تأسیس دانشگاه است که اجرایی خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار