تابناک تهران - آتش زدن چادرهایی بی خانمانان شهر قدس در غرب تهران را که یادتان هست. همانهایی که خیریه امام علی(ع) مدعی به آتش کشیدنشان بود! هر چقدر منتظر ماندیم صدایی از کسی در نیامد. خودمان پیگیری کردیم تا حالا که همه بی خبرند ما به مسئولان امر خبر دهیم که از چه قرار است. موضوعی که فرماندار شهرقدس پاسخگویش نیست و معاون سیاسی وی ناراحت از پیگیریی آن!
کد خبر: ۳۳۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 19 November 2016
خبرهای کوتاه گاهی به قدری عمیق می شوند که همه از پاسخگو بودن طفره می روند.. یا شاید هم ندانند چه بگویند و از کجا بگویند... ماجرای آتش سوزی چادرهای کپرنشین های شهر قدس از این دست اخبار بود.... خبری که پیگیریش از آن کارهای دشوار است؛ با هر مسئولی که تماس میگیری تا موضوع سؤال را می شنود یا جلسه دارد یا هنوز اطلاعات کافی ندارد، البته گاهی هم زمان نماز است و نماز اول وقت ارجحیت دارد!!!!! حالا کی قرار است این جلسات تمام شود و اطلاعات کامل، خدا بهتر می داند.

فرماندار شهر قدس پاسخگو نیست / اینانلو: آنچه که سوخته آت و آشغال بوده نه چادر!!!!!!
انگار انقدر ماجرای این آتش سوزی پیچیده شده که فرماندار شهر قدس پاسخگو نیست و ما را نیز می پیچاند و در نهایت پاسخگوی تلفنی که  چند روز جوابگویش نبودند معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شد آن هم با دلی پر که قبلاٌ توضیح داده است و ناراحت از پیگیری های زیاد!
 
سیدعلی اینانلو ، معاون سیاسی و انتظامی شهرستان قدس، درباره این اتفاقات به خبرنگار تابناک تهران گفت: آنجا چادر نبود تنها مقداری آت و آشغال بود!
 
شاید اینجا بود که درک کردیم چرا بچه های جمعیت امام علی (ع) می گویند: خیلی گفتیم ولی گوش شنوا نبود!
 
اتباع غیرمجاز بودند یا بلوچ های مهاجر، مهم این است که چرا و چگونه آتش سوزی شد؟ موضوعی که حالا تبدیل به دستمایه شبکه های معاند هم شده است.
 
طبق اظهارات معاون سیاسی و انتظامی شهر قدس «این کپرنشین ها در خارج از شهر به دنبال ایجاد منطقه ای برای خود بودند و نیاز به برخورد داشتند».
 
اینانلو در ادامه افزود: "فرمانداری قدس در حال پیگیری ماجراست. جمع آوری این کپرنشین ها حکم قضایی داشته و امری قانونی بوده است."
 
وی در پاسخ به اینکه مردم ساکن آن کپرها معتقدند که مدتها از طرف گروهی لباس شخصی به همراه سرباز تهدید می شدند و در روز آتش سوزی هم چند سرباز حضور داشتند، اظهار کرد: "ما در حال پیگیری هستیم، این نوع جمع آوری موردپسند نیست و اگر این موضوع صحت داشته باشد، با خاطیان برخورد می شود."
 
معاون سیاسی و انتظامی شهرستان قدس در پاسخ به سؤال خبرنگار تابناک تهران مبنی بر اینکه آیا هنوز خاطیان این ماجرا شناسایی نشدند تنها گفت: "در حال بررسی است و انشالله تا هفته آینده این بررسی نهایی شود."
 
باگذشت 4روز از این آتش سوزی هنوز هم بررسی ها ادامه دارد و هنوز هم سؤال های ما بی جواب! اما خبرنگار تابناک تهران کماکان پیگیر ماجراست تا خاطیان این اتفاق معرفی شوند.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار