رئیس شورای شهر اراک؛
تابناک: اسماعیل تاج آباد با بیان اینکه دولت در پی تشدید بحران آلودگی هوا و اعتراضات مردمی برای پاک کردن صورت مساله روی به تصویب مصوبه می آورد گفت: برای مقابله با بحران آلودگی هوا نیازی به تصویب مصوبه جدید نبود توجه برای اجرایی کردن مصوباتی که 10 سال از عمر آنها می گذرد مفید تر است.
کد خبر: ۳۳۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 16 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اسماعیل تاج آباد رئیس شورای شهر اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک در خصوص مصوبه هیات دولت برای کاهش آلودگی هوای کشور گفت: با تشدید بحران آلودگی هوا و اعتراض مردمی دولت برای پاک کردن صورت مساله روی به تصویب مصوبات می آورد اما اجرایی شدن این مصوبات با توجه به مشکلات مالی دولت دور از ذهن است.

رئیس شورای شهر اراک توجه و اهتمام ویژه دولت برای اجرایی شدن طرحی های مصوب قبلی در خصوص کاهش آلودگی هوا خاطر نشان کرد: بهتر بود در جلسه هیات دولت گزارشی از میزان اجرایی شدن طرح های مصوب قبلی در خصوص کاهش آلودگی هوا قرائت میشد.

تاج آباد با اشاره به طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک بیان کرد: با گذشت نزدیک به 10 سال از تصویب این طرح اما امروز درصد کمی از مصوبات این طرح اجرایی شده است و دولت به جای تصویب طرح های مجدد باید اجرایی شدن طرح های شفاف قبلی را مورد توجه قرار دهد.

وی ادامه داد: تعهد صورت گرفته در خصوص ایجاد فضای سبز و اختصاص 100 دستگاه اتوبوس در جهت طرح نوسازی ناوگان عمومی در طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک هنوز اجرایی نشده است و این برای شهر آلوده اراک بسیار تاسف آور است.

تاج آباد از نبود عزم جدی برای اجرایی شدن طرح های مصوب کاهش آلودگی هوا  انتقاد کرد گفت: تشکیل تیمی برای پیگیری حق استان مرکزی از مصوبات هیات دولت برای کاهش آلودگی هوا ضروری است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار