انتقاد چمران از وضعیت هوا:
رییس شورای شهر تهران در خصوص اعتراض سازمان تعزیرات حکومتی در مورد نرخ‌ها واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۲۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 15 November 2016
مهدی چمران صبح امروز در سیصد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت آلودگی هوا، گفت: ما مرگ تدریجی را به چشم می‌بینیم و متاسفانه آن چنان که باید تلاشی برای رفع آن نمی‌کنیم.

وی با بیان این که کشورهای دیگر سال‌ها پیش با معضل آلودگی هوا دست به گریبان بودند و این مساله را حل کردند، اظهار کرد: ما با مسائل خرد و کوچک خودمان را مشغول کرده‌ایم که هنوز زیرساخت‌ها آماده نیست.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات که در مصلی تهران برگزار شد، بیان کرد: با این‌که این نمایشگاه شلوغی زیادی ندارد و عموما مسوولان برای انجام مصاحبه به آنجا می‌روند، اما به هر حال شهرداری نمایشگاه شهر آفتاب را ساخته و باید نمایشگاه‌ها در آن برگزار شوند که متاسفانه این مهم رخ نداد و قطعا برگزاری نمایشگاه در مصلی سبب آسیب رساندن به این سازه می‌شود.

چمران در بخشی دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اعتراض سازمان تعزیرات به نرخ‌های شهرداری و شورا برای مراکز فرهنگی ورزشی و طرح ترافیک بیان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی می‌گوید که باید نرخ‌ها در سازمان حمایت از مصرف‌کننده تصویب شود، اما دقت داشته باشید که این افزایش قیمت‌ها در چارچوب مصوبات بوده است.

رییس شورای شهر تهران با بیان این‌که سال‌ها پیش شهرداری را بابت فروش طرح ترافیک جریمه کرد، ادامه داد: طرح ترافیک، فروش آرم یا خدمات دادن به افراد خاص نیست، بلکه این مساله جنبه بازدارندگی دارد و افرادی که کار ضروری ندارند نمی‌توانند به راحتی وارد مراکز اصلی شوند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
جالبه که وقتی پول بدی و طرح بخری هوا آلوده نمیشه ( اخاذی شبه قانونی )
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار