برکناری سرپرست مجموعه فرهنگی سعد آباد بدون اطلاع قبلی و طی 10 روز
تابناک تهران - دیروز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شاهد اتفاق نادری بود که سرپرست مجموعه فرهنگی سعد آباد با داشتن سمت 10 روزه و انتصاب در آخرین روز کاری سلطانی‌فر روزه بدون هیچ گونه اطلاع قبلی از سمت خود برکنار شد و زهرا احمدی‌پور که خبر از ادامه مسیر قبلی را داده بود با این اقدام نشان داد که احتمالا ادامه مسیر قبلی در حد حرف باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۳۲۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 14 November 2016
روز گذشته کارمندان سازمان میراث فرهنگی شاهد مراسم تودیع و معارفه سلطانی‌فر و زهرا احمدی پور، رئیس سازمان  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  بودند که سرپرست مجموعه سعد آباد نیز به منظور شرکت در این مراسم حضور پیدا می‌کند که در آن جا متوجه می‌شود که شب قبل از سمت 10 روزه خود برکنار شده است . 

ماجرا از این قرار است که سلطانی فر در آخرین روز کاری خود امیر کرم زاده را که از مدیران سازمان میراث بوده به سمت سرپرست مجموعه سعد آباد منصوب می نماید ( اینجا) و پس از رای اعتماد از مجلس در همان روز با حضور معاونین و مسئولان در کاخ سعد آباد حضور پیدا می کند و وی را معارفه و از زحمات مدیر قبلی که به سمت معاون سیاسی استانداری زنجان منصوب شده بود قدردانی می کند . 

خط و نشان خانم دکتر در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

اما زهرا احمدی پور روز گذشته در یک اقدام جالب وی را بدون اطلاع قبلی برکنار و مدیرکل موزه‌ها را با حفظ سمت به سرپرستی کاخ سعدآباد منصوب می‌کند. (اینجا)

معاون سازمان دیروز به رسانه ها خبر برکناری سرپرست کاخ سعد آباد را می دهد که خود با انتصاب کرم زاده به سمت سرپرست کاخ در زمان آقای سلطانی‌فر هیچ گونه مخالفتی نداشته است  و جالب‌تر اینکه مدیر کل موزه‌ها که همزمان با حفظ سمت عهده دار مسئولیت سرپرستی مجموعه سعدآباد شده است خود در معارفه امیر کرم زاده حضور داشته است. 

خط و نشان خانم دکتر در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

البته این برکناری ها در کشور متاسفانه به یک رویه و منش مدیریتی تبدیل شده و مدیران به دور از هرگونه رعایت موارد اخلاقی نسبت به برکناری مدیر اقدام می کنند و زهرا احمدی‌پور که خبر از ادامه مسیر قبلی را داده بود با این اقدام نشان داد که احتمالا ادامه مسیر قبلی در حد حرف باقی خواهد ماند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
با سلام .
متاسفانه اقای کرمزاده اساسا لیاقت انتصاب به این جایگاه را نداشت .
ایشان به دلیل تخلفات بسیار زیاد در شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی تحت تاقیب مقامات قضایی بوده و متاسفانه دکتر سلطانی فر بدون داشتن اطلاع از این موضوع ایشان را منصوب نموده بودند .البته ایشان با تخلف و گرفتن وجه نقد از شهرداری تبریز در خصوص برگزاری نمایشگاه در ونکوور کانادا برای خود پرونده قضایی دیگری نیز تشکیل داده بود .متاسفانه دریافت وجوهات از مردم و جوانان شهرستانی جهت اخذ وام به زمان تصدی او در معاونت توسعه سرمایه گذاری میراث نیز از سایر تخلفات ایشان میباشد ....مکرو و مکرالاه و الاه و خیر الماکرین
یا علی
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
برای این نوع رویکردها در کشور باید متاسف بود....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار